Opnames terug kijken werkt niet

  • 9 June 2022
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 2

Goedenmorgen,

sinds wij over zijn gestapt naar het nieuwe TV platform van T-Mobile heb ik nog nooit zo veel problemen gehad, ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn.

Het opnemen van programma’s van NickJR die werken niet. Als je een programma bijvoorbeeld Barbapappa  hebt opgenomen en je wilt de aflevering terug kijken dan lukt dat niet.

De opname begint dan aan het eind en de optie ‘vanaf begin kijken’ werkt niet. Als je dan gaat terugspoelen dan is er wel beeld maar geen geluid.

Het is dat dit zo is bij alle opnames op NickJR en beperkt zich niet alleen tot specifieke programma’s.

Ook na het resetten van het kastje, een flush reset van het netwerk mag allemaal geen baat hebben.

Ik hoop dat er serieus wordt preventief naar het systeem gekeken gaat worden of alles werkt en niet te afwachtend en pas gaat nakijken na klachten van klanten.

 


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @ReinoudS, ontzettend goed dat je dit hier aangeeft! Mijn collega's waren onlangs heel druk bezig om de issues met opnames van Nick Jr te verhelpen, dus ik ben blij dat jij laat weten dat dit nog steeds speelt zodat ik dit gelijk weer verder op kan pakken. Zojuist ben ik dit zelf ook gaan testen in de TV Anywhere App en ben ik nog in afwachting of deze opname goed is gelukt. Uiteraard heb ik direct actie ondernomen en heb ik doorgegeven dat jij dit issue (nog) ervaart, zodat het onderzoek weer heropend kan worden. Ik vind het super rot dat je meerdere problemen ervaart, want je hoort juist probleemloos te genieten. Excuses voor het ongemak. 

De komende dagen houd ik voor je in de gaten of er een update uitrolt, zodat ik die met je kan delen! Zodra dit is opgelost, dan kijk ik ook met alle liefde naar een vergoeding. Jouw abonnement hoort namelijk perfect te werken! 

Reputatie 2

Hoi @Lisa,

Is het nog gelukt om het verder uit te zoeken?

Reputatie 7

Hi @ReinoudS, yes ik heb de aflevering die ik als test had opgenomen meteen teruggekeken! Bij mij deed de aflevering die ik had opgenomen (Paw Patrol van 10 juni) het wel, maar dit neemt niet weg dat het bij jou niet (goed) werkt. Het onderzoek is dan ook weer heropend en ik houd dit goed voor je in de gaten. Zodra ik meer informatie van je nodig heb, dan laat ik dat aan je weten. Ook ben je de eerste die het hoort als ik een update binnenkrijg! 

Reputatie 7

Hi @ReinoudS, ik hoop dat je van het mooie weer hebt genoten de afgelopen dagen! Graag klop ik hier bij je aan omtrent het onderzoek over de opnames van Nick Jr. Dit is onlangs weer doorgezet naar onze IT-afdeling waar ze druk bezig zijn om dit te verhelpen. Voor de zekerheid wil ik checken of je hier nog steeds last van hebt. Zo ja, zou je dan nog een recent concreet voorbeeld kunnen doorgeven? Van een programma op Nick Jr. inclusief het tijdstip en de datum waarop je deze hinder ervaarde? Dat helpt enorm om sneller tot de eindfix te komen. Excuses dat dit al enige tijd loopt! ❤