Beantwoord

Opnames van een hele serie

  • 26 June 2017
  • 8 reacties
  • 1692 Bekeken

waarom kan ik niet, net als vroeger bij KPN, een hele serie opgeven om op te nemen. Nu kon ik maar 1 aflevering opnemen, verder gaat niet. De gids gaat niet verder dan 1 week. Bij KPN kwam de vraag: wilt u alle afleveringen van die serie opnemen?
Bij een vakantie van 3 weken mis je dus twee afleveringen. Kunt u dit ook regelen?
icon

Beste antwoord door Sander 28 June 2017, 13:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hoi @Jeroeneneefje

De TV Box en de opnamefunctie kan ik niet veranderen voor je, maar weet dat ik voor je klaarsta voor je vragen. Ook voor tips en tricks ben je bij mij aan het juiste adres!
Hi Walter, de gidsgegevens gaan niet via de provider maar worden aangeleverd vanuit de zenders zelf. We hebben qua funtionaliteit zeker een flink aantal aanpassingen gedaan maar ik begrijp goed dat je graag nóg meer zou willen zien. We werken continue aan het verbeteren van onze diensten en met hulp van onder andere deze Community hebben we een mooie Wishlist van wat onze klanten willen zien. We kunnen niet alles overnemen en niet altijd zo snel als dat we zouden willen maar ik kan je verzekeren dat je feedback zeker gehoord wordt!
Wish, weg kunnen als de kwaliteit het tarief niet waard is!
Hi Walter, beide heeft voor- en nadelen. Ook bij opnemen vanuit de gids kan het soms voorkomen dat je niet het juiste programma opneemt, deze wijzigingen worden namelijk niet altijd op tijd doorgegeven. Bij het zelf instellen kan je de tijd ook wat ruimer nemen zodat je niets mist! ;)

Haha, beide heeft voor en nadelen zegt hij dan. Het is gewoon slecht en ouderwets bij tmobile.
en ergste nog ik ben al meer dan 2 maanden mijn onvrede aan het uiten en wil weg, maar dat mag natuurlijk weer niet. Berichten worden niet goed gelezen en oplossingen zijn al helemaal beroerd. Ik zou beter met programma gemist gaan werken is het advies. Ook zou ik mogelijk teveel andere dingen aangesloten hebben en de lijn heeft al niet zo’n grote capaciteit. Allemaal onzin, want ik heb deze problemen bij geen enkele provider gehad.
echt mega spijt van deze overstap en zeker gezien de afhandeling van de klachten.
voor mij geen tmobile thuis meer! En als trouwe mobiel klant ga ik daar toch ook maar een einde aan maken.
Reputatie 7
Hi Walter, de gidsgegevens gaan niet via de provider maar worden aangeleverd vanuit de zenders zelf. We hebben qua funtionaliteit zeker een flink aantal aanpassingen gedaan maar ik begrijp goed dat je graag nóg meer zou willen zien. We werken continue aan het verbeteren van onze diensten en met hulp van onder andere deze Community hebben we een mooie Wishlist van wat onze klanten willen zien. We kunnen niet alles overnemen en niet altijd zo snel als dat we zouden willen maar ik kan je verzekeren dat je feedback zeker gehoord wordt!
Reputatie 2
als Tmobile de gidsgegevens correct doorgeeft is via de gids de betrouwbaarste manier! ik heb jarenlang Ziggo gehad met deze optie...nog nooit een aflevering fout gegaan....

Tmobile moet eens meegaan met de tijd, ben bijna 2 jaar abonnee....er is in die tijd geen enkele optie toegevoegd aan de tuner....ja wat zenderwisselingen....maar geen nieuwe opties! en helaas voro Tmobile...ik kwam van een 100% werkende Horizonbox bij Ziggo....alles perfect....dan is de Tmobile Tuner echt een ding uit de vorige eeuw!
Reputatie 7
Hi Walter, beide heeft voor- en nadelen. Ook bij opnemen vanuit de gids kan het soms voorkomen dat je niet het juiste programma opneemt, deze wijzigingen worden namelijk niet altijd op tijd doorgegeven. Bij het zelf instellen kan je de tijd ook wat ruimer nemen zodat je niets mist! 😉
Reputatie 2
dit werkt puur op tijd en dag vd week...als er dus een wijziging is qua tijd door bijvoorbeeld een evenement....neemt de tuner het verkeerde op! waarom niet zoals bij alle andere TV aanbieders dit op gidsniveau doen??
Reputatie 7
Hoi willemvank

Ook bij Thuis kun je een serie opnemen. Ik heb het hieronder even geplakt:

"Wil je de eindtijd van een opname wijzigen of een herhaling inplannen? Of een opname stoppen of verwijderen? Selecteer dan de betreffende geplande opname in de "Gids" of in de "Mini Gids" en druk op "REC". Nu verschijnt de pop-up "Bewerk opname". Deze optie is ook te vinden via de programmainformatie van het op te nemen programma. Hierin kun je de geselecteerde geplande opname stoppen of verwijderen, een herhaling inplannen of eventueel ingeplande toekomstige opnames verwijderen."

Verdere uitleg opnemen & pauzeren en handleiding TV Box.

Lukt het hiermee? 🙂

Reageer