Beantwoord

Opnemen harddisk werkt weer niet

  • 19 April 2017
  • 8 reacties
  • 496 Bekeken

Ik kan weer geen programma meer opnemen. Vorige keer ook melding gedaan: "Krijg de volgende melding: opnemen is niet mogelijk. Er is geen capaciteit beschikbaar voor opname. Ik heb alles gewist maar het balkje blijft vol. Wat doe ik verkeerd?"
Toen is een reset op afstand gedaan door jullie, toen werkte het weer. Nu alles weer gewist maar probleem blijft. Hoe nu verder? Weer op afstand resetten? Dan elke keer weer.... Hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Jeroen 25 April 2017, 12:02

Bekijk origineel

8 reacties

Nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Kan nu nog steeds niet opnemen.....
Hoe nu verder?
Reputatie 2
Hoi hvdveen2,

Binnenkort komt er een update van de tv kastjes die het opnameprobleem gaat verhelpen. Voor nu kan ik opnieuw een reset geven aan het kastje indien je dit wenst. Excuus voor het ongemak!
@jeroen geef maar weer een reset. Je hebt mijn postcode nog van de vorige keer. Heb je ook zicht wanneer die update komt?
Reputatie 2
Ik heb zojuist het kastje weer een reset gegeven. Helaas is nog niet bekend wanneer precies de update zal komen, wel dat deze er nu heel snel aan komt.
Ook ik heb dit zelfde probleem. Ik kan niet opnemen. Heb alle opnames gewist dus het moet kunnen, maar krijg ook de melding; opnemen niet mogelijk. Is de update al geweest of moet ik daar nog wat voor doen.
Reputatie 2
Hoi @BeMaSa,

De update is nog niet geweest. Als je me je postcode en huisnummer doorgeeft in een privé berichtje kan ik als tussenoplossing wel een reset geven aan je kastje.
Is inmiddels bekend wanneer de update wel gaat komen?
Ik heb inmiddels al meerdere malen een reset gekregen, en een nieuw tv-kastje ontvangen. Maar dat verhelpt het probleem enkel tijdelijk. En bij elke reset ben ik mijn opnames weer kwijt wat ik dus niet wil.

Deze problemen zijn pas bij mij sinds de update toen Vodafone naar T-Mobile omgezet werd. Op het moment dat ik de stekker eruit haal en het kastje weer aangaat staat de lijst opeens vol met Geen Titel opnames.
Reputatie 7
@S-te-fan, dit is inderdaad het euvel. Dat gaat met de nieuwe update verholpen worden. Het is nog niet bekend wanneer deze doorgevoerd wordt. Als je de opnames bekeken hebt, kun je aan mij je postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht sturen. Na de reset werkt het dan in ieder geval voorlopig weer. Fraai is anders, ik weet het, maar voor nu is het een tijdelijke oplossing.

Reageer