Beantwoord

Opnemen niet meer mogelijk na overstap Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis

  • 21 February 2017
  • 2 reacties
  • 1105 Bekeken

Hallo,

Sinds dat het kastje is veranderd van vodafone naar t mobile , kan ik niks meer opnemen hij zegt dan dat ik niet kan opnemen. Ook zijn alle opnames die ik in de tijd van vodafone had opgenomen, zijn allemaal weg.
icon

Beste antwoord door Sander 22 February 2017, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Indien er problemen zijn met je tv-ontvangers is het altijd slim om als eerste stap een powerflip te proberen.

1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Als je zeker weet dat het apparaat helemaal van de stroom af is, wacht je 1 minuut.
4. Na 1 minuut steek je de stekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.
Reputatie 7
@RobCoenen, bedankt voor de tip! Dit zou inderdaad moeten werken.

@Lukew1995, als de opnamefunctie in het menu niet meer terug te vinden is, dan helpt de tip van Rob hierboven. Zie je het wel terug in je menu, maar kun je niet opnemen? Dan is de schijfruimte misschien vol. Dit kun je in het menu terugvinden bij Menu / On demand / Opnames / Opnames. Is het balkje helemaal roze, dan mag je eerst wat opnames wissen!

Succes!

Reageer