Beantwoord

Opnemen niet mogelijk

  • 20 July 2021
  • 4 reacties
  • 557 Bekeken

Kan het kloppen dat je bij meerdere zenders niet kan opnemen terwijl je er wel voor betaald? Ik ben net van kpn overgestapt en daar kon ik dezelfde zenders wel opnemen.☹️ Heb de aria 7xxx tv box

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 July 2021, 08:51

Bekijk origineel

4 reacties

Kan het kloppen dat je bij meerdere zenders niet kan opnemen terwijl je er wel voor betaald? Ik ben net van kpn overgestapt en daar kon ik dezelfde zenders wel opnemen.☹️ Heb de aria 7xxx tv box

Dit kan kloppen.

Als je even kijkt naar de zenderoverzicht en op die pagina Cloud Opnemen selecteert, dan zie je alle zenders waarbij je zou moeten kunnen opnemen in de cloud.

 

Kan het kloppen dat je bij meerdere zenders niet kan opnemen terwijl je er wel voor betaald? Ik ben net van kpn overgestapt en daar kon ik dezelfde zenders wel opnemen.☹️ Heb de aria 7xxx tv box

Dit kan kloppen.

Als je even kijkt naar de zenderoverzicht en op die pagina Cloud Opnemen selecteert, dan zie je alle zenders waarbij je zou moeten kunnen opnemen in de cloud.

 

Ik kan dat helemaal niet selecteren in het zenderoverzicht, Daarbij komt ik betaal dus eigen voor jan lul aangezien ik het niet kan gebruiken zoals ik voorheen kon 😒😒

Reputatie 7
Badge +14

Cloud opnemen is een vinkje dat je kan zetten en waarna de zenders daarvoor zichtbaar worden.

Opnemen in de cloud is een additionele dienst.  Had je die dienst al aangezet?

Cloud Opnemen aanzetten

Om Cloud Opnemen te gebruiken zet je het eerst aan in My T-Mobile Thuis. Voor € 5 per maand kun je al Cloud Opnemen. Na de eerste maand kun je de functie gewoon opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.

 

Ik kan dat helemaal niet selecteren in het zenderoverzicht, Daarbij komt ik betaal dus eigen voor jan lul aangezien ik het niet kan gebruiken zoals ik voorheen kon 😒😒

Welk menu heb je ?

Interactieve TV
T-Mobile TV

 

Als je Interactieve TV hebt, dan is er geen mogelijkheid tot Cloud opnemen en kun je sowieso niet opnemen. Als je T-Mobile TV hebt dan kun je bij de Filter kiezen voor Cloud Opnemen en zien bij welke zenders de opname functionaliteit aanwezig is.

 

Reageer