Beantwoord

opnemen nieuwe tv box

  • 26 April 2022
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

Ik heb nog een abonnement uit 2014 met de daarbij behorende oude tv box met harddisk voor opnames maar vanwege problemen met de box krijg ik nu een nieuwe box met opnemen in de cloud ik neem aan dat ik daar niet extra voor hoef te betalen?Want dat zit al bij mijn huidige abonnement dus ga ik daar nog niet eens 5 euro extra voor betalen!!!

icon

Beste antwoord door eric 26 April 2022, 18:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Waarschijnlijk betaal je nu meer geld voor een box met harddisk t.o.v. straks een box zonder harddisk. Met opnemen in de cloud betaal je dat bedrag per abonnement maar 1 keer, zelfs als je bijvoorbeeld 2 boxen hebt.

Dus uiteindelijk blijft het bedrag het zelfde??

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vandergraafharry 

Je betaalt 5 euro extra per maand naast de 15 euro voor tv incl. 1 tv box.

Reputatie 7
Badge +14

Dus uiteindelijk blijft het bedrag het zelfde??

Dat ligt eraan wat je nu betaald voor het tv product, de decoder en de opname functie op harddisk. Waqqas heeft hierboven de huidige prijzen gegeven.

Reputatie 7
Badge +4

Je zou natuurlijk altijd even in de My T-Mobile kunnen kijken wat je nu precies betaalt voor je huidige abonnement(en) 

Ik heb nog een abonnement uit 2014 met de daarbij behorende oude tv box met harddisk voor opnames maar vanwege problemen met de box krijg ik nu een nieuwe box met opnemen in de cloud ik neem aan dat ik daar niet extra voor hoef te betalen?Want dat zit al bij mijn huidige abonnement dus ga ik daar nog niet eens 5 euro extra voor betalen!!!

Het loont misschien even de moeite om eens te kijken wat je nu betaalt t.o.v. de prijzen die op dit moment van toepassing zijn. In 2014 betaalde je n.l.

€ 32,50 voor 50Mbps up- & download

€ 42,50 voor 100Mbps up- & download

€ 50,00 voor 500Mbps up- & download

Daar bovenop kwamen dan veelal nog de kosten voor televisie en telefonie, namelijk;

TV Start € 12,50

TV Extra € 20,00

TV Plus € 25,00

Bellen Start € 2,50

Bellen Extra € 10,00

Bellen Plus € 15,00

 

De prijzen van de diensten zijn in de loop der tijd flink onder handen genomen, maar houdt er wel rekening mee… mocht je gebruik maken van klantvoordeel van voor 2021, dan verlies je bij een eventuele wijziging erg mooie voordelen (kortingen). Wellicht kan het dus lonen eens te kijken en vergelijken.

 

Voor wat betreft het vervangen van de boxen, het enige verschil welke je nu krijgt is naast dat je nieuwe boxen ontvangt, je gaat opnemen in de cloud. Ik vermoed dat de kosten zelf gewoon gelijk blijven. 

Voor een harddiskbox betaalde je al 5 euro extra voor de opname mogelijkheid, en dat per box.

Dus zal het nu niks meer gaan kosten en heb je meerdere tv boxen betaal je maar 1x die 5 euro.