Sinds het vernieuwde TM TV van start is gegaan kan ik geen opnames meer inplannen. Dit is erg vervelend aangezien ik (bijna) niets meer ‘live’ kijk. Graag hoor ik hoe dit is te verhelpen.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineelSinds het vernieuwde TM TV van start is gegaan kan ik geen opnames meer inplannen. Dit is erg vervelend aangezien ik (bijna) niets meer ‘live’ kijk. Graag hoor ik hoe dit is te verhelpen.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineelAls je naar het nieuwe tv platform bent gemigreerd heb je geen opnames op een Harde Schijf meer maar is het cloud recording. De meerprijs van de decoder met HDD is weg. Je kunt nu voor 1 account cloud opnemen in de my-tmobile omgeving activeren en betaald dan dezelfde €5 meerprijs. Maar dan kunnen alle decoders en tv apps die je gebruikt onder dat account er gebruik van maken.
Hoi
Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe!
Hoi
Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe!
Ik heb cloud opnemen geactiveerd maar kan niet via de tv box opnames in de cloud plannen of zien. Wel gast het goed via de iPad maar krijg dit niet zichtbaar op de Entone box?
Hoi
Ik verwacht dat je hiermee ook snel van Cloud Opnemen via de TV Box kan genieten! 😃
Ter informatie: Ik heb contact gehad met T-mobile omdat ik niet zelf een fabrieksrenet kon geven en daar werd mij aangegeven dat de Entone tv box met harddiskrecorder niet gaat werken met opnemen in de cloud. De Entone tv box dient dan te worden vervangen wat ook gaat gebeuren.
Bedankt voor alle reacties.
Wie problemen heeft: succes met het oplossen.
Ik kom niet verder na ontvangst van de nieuwe tv box daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt: TV box installeren op een gewone tv, dus geen smart
Ik heb vanochtend gebeld omdat ik op het nieuwe tv platform nu nog maar 1 zender tegelijk kan opnemen op de hdd entone tv box terwijl dit voorheen 2 zender opnemen en 1 zender kijken was.
Hier werd gezegd dat er na de update inderdaad nog maar 1 Opname tegelijk kan gedaan worden.
Ditzelfde zou zijn als ik via cloud zou opnemen, dus de enige meerwaarde van cloud opnemen zou zijn dat ik op meerdere devices mijn opnames zou kunnen bekijken.
Als ik cloud opnemen aan zou zetten gaan er 5 euro van de rekening af en betaal ik 5 euro voor cloud opnemen.
Dus prijstechnisch blijft het hezelfde en ik zou ook dezelfde tv box houden.
Ik twijfel echter aan het antwoord dat het inderdaad klopt dat er nog maar 1 zender opgenomen kan worden en ze dus na de update een slechtere dienst leveren dan voor de update.
Op DSL heb je altijd maximaal één programma tegelijkertijd kunnen opnemen, ongeacht of het Interactieve TV was of niet. Op Glasvezel kon je twee programma's tegelijkertijd opnemen. Met Cloud Opnemen ben je niet gelimiteerd tot een maximaal aantal opnames tegelijk, maar kun je oneindig veel tegelijk opnemen, afhankelijk van het aantal vrije uur dat beschikbaar is in de Cloud.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.