Beantwoord

Opties kleine interactieve TV box

  • 5 August 2017
  • 6 reacties
  • 2339 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Bij het aansluiten van de tv box zag ik dat er een usb-aanlsuiting en een sd-kaartlezer in zit. Er staat alleen niets over in het boekje of op de website wat je met deze aansluitingen kan. De vraag is dus of je überhaupt iets met deze aansluitingen kan?
icon

Beste antwoord door Brian 8 August 2017, 17:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi mbter,

Welkom op het forum! Neem ook gerust een kijkje in onze andere topics! Wat betreft de TV-Box, de USB- en SD-aansluiting zijn 'dummies' deze zijn dus niet werkzaam. Hoe bevalt je Thuis pakket tot nu toe? 🙂
Hoi Brian,

Bedankt voor je bericht. Ik had in de tussentijd nog geprobeerd om een usb-stick aan te sluiten maar daarbij crashtte de tv-box helemaal. Ik dacht het misschien nog gebruikt kon worden voor updates maar dat wordt automatisch gepusht neem ik aan? Verder bevalt het Alles in een pakket prima. De levering was goed en alles was heel makkelijk in te stellen. Het enige wat ik nog mis is een favoriete lijst met radiozenders.
Reputatie 7
Hoi mbter,

Klopt helemaal, updates worden gewoon via de verbinding met het modem verwerkt. Gelukkig komen daar geen usb-sticks meer aan te pas! ;)

Goed om te horen dat je tevreden bent over het pakket. Alleen die favorietenlijst voor radiozenders: toevallig hoorde ik laatst ook iemand daarover. Een duidelijk signaal van onze klanten dus. Daarom heb ik deze 'wens' toegevoegd aan onze Community wishlist. Hier houden we alle wensen van onze klanten bij om ons product nòg beter te maken! Bedankt voor de toevoeging dus!
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan me nog herinneren dat enige jaren geleden er in de Achterhoek op veel plaatsen glasvezel is aangelegd, zo ook in mijn woonplaats(en) en maak daar dan ook gebruik van.
Een van de eerste providers was Lijbrandt ( nu heet dat Telfort ) wij hadden toen ook Lijbrandt als provider, de settopbox was de Amino 140 de zelfde welke ik nu heb van T mobile, wat mij bevreemd dat je toen met de Amino b.v. apps als buienradar of de Telegraaf maar ook Autovisie kon kijken op de tv.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat deze opties al weer behoorlijk snel waren verdwenen.
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan me nog herinneren dat enige jaren geleden er in de Achterhoek op veel plaatsen glasvezel is aangelegd, zo ook in mijn woonplaats(en) en maak daar dan ook gebruik van.
Een van de eerste providers was Lijbrandt ( nu heet dat Telfort ) wij hadden toen ook Lijbrandt als provider, de settopbox was de Amino 140 de zelfde welke ik nu heb van T mobile, wat mij bevreemd dat je toen met de Amino b.v. apps als buienradar of de Telegraaf maar ook Autovisie kon kijken op de tv.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat deze opties al weer behoorlijk snel waren verdwenen.
Toen ik overstapte naar Vodafone kon ik deze box nog een tijdje gebruiken, dat was in de tijd dat Vodafone de streams nog van Glashart media kreeg, in september 2015 werd de eigen apparatuur van Vodafone geinstalleerd en werkte de oude Amino van Lijbrandt helaas niet meer.
Vodafone gebruikte vanaf dat moment haar eigen firmware op de Amino's
Reputatie 7
Hey Bemu,

Leuk om te zien hoe jij alle ontwikkelingen zo op de voet hebt gevolgd. Er is al zoveel gebeurd. En we blijven in beweging! 🙂

Reageer