Beantwoord

Opzegging 1 TV box

  • 20 March 2023
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste T-mobile,

Ik heb 1 vd 2 TV boxen opgezegd, en ik ben afwachtende op een QR code om het spul op te sturen. Inmiddels zijn er 10 dagen verstreken, en heb ik een nieuwe factuur ontvangen zonder enige korting vanwege de opzegging. Ik vraag me af hoe lang de opzegging duurt, en wanneer ik een QR code krijg zodat ik het in een box kan opsturen via DHL.

Kunnen jullie s.v.p. naar de status kijken, want deze staat nog steeds ‘in behandeling’. Lijkt me niet dat ik betaal voor iets wat ik inmiddels heb opgezegd?

Met vriendelijke groeten,

Maurice

icon

Beste antwoord door Gioca87 20 March 2023, 15:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Gioca87

Ik zie dat op 10-3 wel de mail met de QR code is verstuurd. Zit die niet toevallig in je Ongewenste mail? 

Voor de zekerheid heb ik hem nog keer gestuurd naar het gmail adres dat bij ons bekend is. 

 

Hi @Gioca87

Ik zie dat op 10-3 wel de mail met de QR code is verstuurd. Zit die niet toevallig in je Ongewenste mail? 

Voor de zekerheid heb ik hem nog keer gestuurd naar het gmail adres dat bij ons bekend is. 

 

Hi Sven,

 

Die mail heb ik ontvangen, maar de QR code benaderen via My T-mobile kan niet, omdat daar staat dat de bestelling bij jullie in behandeling is, en jullie voor mij nu aan het werk moeten gaan.

In de mail staat bij stap 3 een optie voor een geprinte versie (dat had niet mijn voorkeur, omdat ik geen printer thuis heb). Maar ik zie dat ik die pdf met QR code kan laten zien aan de DHL medewerker.

Volgens mij lukt het hier wel mee. Misschien goed dat jullie het proces wat beter omschrijven, want ik was op zoek naar de QR code bij stap 2. En die QR code is via My T-mobile dus niet te benaderen…


Groet,​​​​​​​

Maurice

 

 

Reageer