Beantwoord

oude vodafone tv kastje

  • 23 May 2018
  • 7 reacties
  • 1219 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
geachte
mijn oude tv kastje van vodafone zou ik graag om willen ruilen voor een t-mobile kastje beetje raar dat dat nog steeds niet is gedaan ??
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 23 May 2018, 18:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Rico,

welke stb heb je ? en welke problemen ervaar je met de huidige stb ?
T-Mobile heeft alles van Vodafone over genomen inclusief de stbs. het zou natuurlijk raar zijn om een goed werkende stb te vervangen omdat er een logo van vodafone op zit.
ik heb de entone 510b ervaar aantal maanden dat het geluid het niet doet zelfs niet met andere hmdi kabels enz opstarten duurt heel lang noem maar op
Reputatie 7
Badge +4
De entone 510b is nog steeds een goed werkende stb. als je problemen ondervind dan moeten deze natuurlijk opgelost worden. Aan de zijkant van de stb zit een reset knop als je deze 30sec ingedrukt houd word deze helemaal opnieuw ingesteld met de laatste software. zou je dat eens kunnen proberen ?
gedaan maar nu doet ie helemaal niks meer:?
Reputatie 7
Hi rico82,

Welkom op onze Community! De forumleden en ik helpen je graag met al jouw T-Mobile Thuisvragen.

Ik zie dat je de tip van Hidden.nld hebt opgevolgd, top. Vaak doet de TV Box er even een tijdje over om na de reset helemaal opnieuw op te starten. Heb je intussen wel weer beeld en goed geluid? Ik hoor graag van je, dan kunnen we samen tot een oplossing komen!
hoi nee geef nog steeds dezelfde error aan zie graag een andere tv kastje tegemoet denk dat deze zijn tijd heeft gehad :8
Reputatie 7
Hoi Rico,

Jammer dat het niet heeft geholpen. Maar we geven niet op! Kun je mij in een privébericht het MAC-adres en het serienummer van de TV Box sturen? Dan gaat onze technische dienst naar jouw TV Box kijken. Hopelijk kunnen ze hem op afstand repareren, zodat jij zo snel mogelijk weer TV kunt kijken. Kunnen ze dat niet, dan kunnen ze een nieuwe naar je opsturen.

Reageer