Over een onvolledige bestelling

  • 26 May 2023
  • 13 reacties
  • 85 Bekeken

Beste medewerker, mijn naam is Ersin POLAT. Ik heb internet + tv pakket bij jullie gekocht. Een maand geleden kreeg ik een modem toegestuurd per koerier en ongeveer twee weken later kwam de technische dienst voor de installatie en zetten ze mijn internet op, zij het laat. Aangezien het apparaat dat u het door mij gekochte tv-pakket hebt gestuurd echter niet ondersteunde, hebben ze het niet geïnstalleerd en is mijn factuur op 22 mei door u geactiveerd. Alstublieft en ik verzoek om de modem die het tv-pakket ondersteunt zo snel mogelijk op te sturen en ik verzoek om deze zo snel mogelijk door de technische dienst in elkaar te zetten. Ik heb veel e-mails gestuurd om deze tekortkoming goed te maken, maar het mocht niet baten. Laat alstublieft iemand die zijn werk serieus doet, zien wat ik schrijf en u zult deze tekortkoming zo snel mogelijk aanvullen. Dank u, ik wacht op uw dringende antwoord. Prettige avond verder.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EPOLAT 

Welke router heb je ontvangen, is dat de Zyxel-T54? Dit is de nieuwste router van T-Mobile.

Werkt het internet wel?

Het tv kastje (Amino?) zou zonder problemen moeten werken. Zie je een zwart scherm wanneer de tv aan staat of wat is er precies aan de hand?

mijn modem is zyxel-T54.de technische dienst die naar het huis kwam zei echter dat hij de tv niet kon installeren omdat de tv-box niet naar mij was verzonden en vertrok. Ik heb geen tv-box. En ik heb veel e-mails geschreven voor deze tekortkoming. niemand heeft mij geholpen. Los deze tekortkoming spoedig op. Je hebt me gefactureerd voor de niet-tv-vogel. 

Reputatie 7
Badge +15

@EPOLAT

Ah ok maar voor in de tussentijd kan je wel tv kijken via de T-Mobile TV app of TV Anywhere app

Wordt mijn tv-box naar mij verzonden of niet? Komt de technische dienst het na de put installeren? Vertel me iets duidelijks zodat ik kan overwegen om te annuleren of niet. meneer het is niet leuk. Ik heb het over de tv-box die dat niet is, noem me maar iets anders. alsjeblieft en los dit probleem op 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @EPOLAT, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat je geen TV Box hebt aangevraagd in je abonnement bij ons. De eerste TV Box is € 2,50 per maand en kun je gemakkelijk zelf aanvragen via My T-Mobile.  Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

mijn beste vriend, ik heb internet plus tv-pakket van je gekocht. Hoe kan ik het gebruiken zonder een tv-box? denk je dat dit zinvol is? 

uw technische dienst dat ik met u moet praten. verklaard dat het pakket door jouw schuld incompleet was. het is nu gebeurd. alsjeblieft en los deze situatie alsjeblieft op 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @EPOLAT , kijk in je my-tmobile omgeving bij je abonnementen en producten.  Daar staat dat je nog geen fysieke tvbox hebt gehuurd. Even afgezien of en hoe dat eventueel is misgegaan. Als JIJ daar NU het vinkje zet om de tvbox te willen huren wordt die uitbreiding direct in orde gemaakt en de box verzonden. 

oké ik keur het goed 

Reputatie 7
Badge +14

Prima, je regelt dat dus zelf even de tvbox uitbreiding in 1 minuut via my-tmobile.  Heb je dat gedaan? Dan zal begin volgende week die box worden opgestuurd..

je doet er echt alles aan om het je moeilijk te maken. Denk alsjeblieft niet dat je helpt. 

Reputatie 7
Badge +14

Prima @EPOLAT , makkelijker dan de juiste online link te sturen en aan te geven dat je de tvbox add on moet bestellen kan ik het niet maken. success verder met de installatie van de TV box volgende week. Is niet moeilijk. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @EPOLAT, omdat je het TV Abonnement ook kan gebruiken via de T-Mobile TV App voor smart-tvs en de TV Anywhere App voor mobiele apparaten kijken wij er niet gek van op als klanten geen TV Box bestellen. Desalniettemin zorg ik er graag voor dat je alsnog snel kan genieten van een TV Box. Daarom heb ik zojuist een TV Box voor je besteld en ik verwacht dat je nog voor het eind van de week kan genieten van prachtig beeld.

Daarom wens ik je alvast heel veel plezier toe met de TV Box! 🙂

Reageer