Vanwege een verplichte overstap van DSL naar glasvezel heb ik vrijdag 21 oktober een monteur van Guidion op bezoek gehad. Hij heeft mijn verbinding overgezet naar glasvezel maar constateerde wel gelijk dat het TV signaal nog niet goed binnenkwam. Ik moest dat even in de gaten houden, het zou maximaal 24 uur kunnen duren voordat het signaal erop kwam. Op de werkbon staat: “TV nog oude omgeving, bellen met Tmobile als het niet werkt”. Bellen werd echter lastig want mijn telefoon en mijn personen alarm bleken het ook allemaal niet te doen. De monteur heeft de telefoon ook helemaal niet gecontroleerd. Via mijn buurman heb ik mijn zoon kunnen bereiken en die heeft Tmobile gebeld. Er bleek iets niet goed gekoppeld te staan en in de loop van de middag heeft de servicedesk van Tmobile dit op afstand kunnen verhelpen. De telefoon doet het dus weer. Echter, nu 5 dagen verder, heb ik nog steeds geen TV! De helpdesk gaf aan dat misschien de ontvanger naast mijn tv (nog van Vodafone) niet met het glasvezel signaal overweg kan. Ik heb wel een ticketnummer gekregen (2370/NNS40439) maar het begint me nu allemaal echt te lang te duren. Geen idee of er iemand mee bezig is en of er een nieuw kastje onderweg is? Kunnen jullie dit checken? Na 5 dagen zou dit toch opgelost moeten kunnen zijn?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel