Beantwoord

overstap nieuw tv platform

  • 4 November 2021
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Beste,

Ik probeer nu al een week telefonisch contact te krijgen echter nar iedere keer 40 min in de wachtrij te wachten wordt de verbinding verbroken. Voor de gemoedstoestand is die niet ideaal. Dus dan maar even zo.

 

Ik heb recentelijk een nieuwe tv box gekregen bij de verlenging. Nu gaf men aan dat als ik de box had geïnstalleerd ik moest bellen zodat men mij kon overzetten naar het nieuwe tv platform. Bellen lukt blijkbaar niet dus hopelijk op deze wijze meer response.

Ik hoor graag,

Anton

Klantnummer XXXX

Moderator edit: klantnummer verwijderd - geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 December 2021, 11:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Antonio85, inmiddels is het helemaal gelukt om over te gaan op het nieuwe platform zie ik, fijn! Heel veel plezier met jouw abonnement en kijkervaring! 😄

Dit topic gaat nu op slot. 

Reputatie 7
Badge +1

Als ik het goed lees tussen de regels door zit u momenteel nog op het oude platform? indien ja dan zou ik er met alle respect niet zo erg happig op zijn over te gaan zeker als het oude nog goed bevalt.

Het nieuwe schijnt zeker wat betreft beeldkwaliteit slecht tot zeer slecht te zijn mede door de veel te lage bitrates vooral bij snelle acties zoals voetbal e.a. sporten zou dit euvel zich openbaren.