Beantwoord

Overstappen op de cloud

  • 23 February 2021
  • 29 reacties
  • 435 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mij is een jaar geleden verteld dat ik in plaats van mijn opnemen pakket over zou gaan op the cloud. Ondanks meerdere telefoontjes kan niemand mij vertellen wat hiervan de status is. Ik wil echter graag overgaan, is het mogelijk om mijn abbonement te wijzigen zodat ik alsnog kan overstappen ?

icon

Beste antwoord door Boris 26 February 2021, 12:02

Bekijk origineel

29 reacties

Is dat zo @BeMu? Dan wacht ik liever nog even @Ginny .

Ik had gehoopt dat het nieuwe platform het wel door heeft als een herhalende opname iets moet opschuiven. Bij KPN was het ook zo dat de harddisk recorder dat niet door had terwijl het in de cloud een betere koppeling leek te hebben met de programmagids en daardoor mee schoof als het een half uur eerder/later moest die week.

Verder hebben we herhalende opnames in de recorder die niet weggaan als we kiezen voor “verwijder alle herhalende opnames van X”. Die optie doet niets, het menu blijft open staan en er wordt niets verwijderd.

 

Reputatie 2

Goedemorgen @Jordi99, TV draait bij ons op 1080i/60 hz, maar kan op 1080i/50 hz worden gezet omdat veel gebruikers hikkend beeld ervaren wanneer we de resolutie op 1080/60 vastpinnen. We draaien jammer genoeg niet op 1080p, dat wordt niet ondersteund.

Zodra de oude box bij ons retour gemeld is, kan ik T-Mobile TV voor je aanvragen. Waarom dan pas? Omdat anders de niet-geschikte box formeel nog bij jouw aansluiting actief staat en de migratie dan direct afgewezen wordt. Sorry als ik dit eerder niet duidelijk genoeg uitgelegd heb! 

@Jason ik kreeg zojuist de bevestiging vanuit jullie dat de Box retour is gekomen. Meld jij het verder af? Ik krijg nu vanzelf bericht over TMT?

 

groet,

Jordi 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jordi99, dat ga ik meteen in orde maken, thanks voor de update! 👍

@Boris mijn nieuwe tv box is aangekomen en geïnstalleerd, echter is het weer de Entone 510, dit lijkt me niet de bedoeling?

Reageer