Beantwoord

Overstappen op T-Mobile TV

  • 7 September 2022
  • 13 reacties
  • 164 Bekeken

@LisaMomenteel gebruiken wij nog T-Mobile Interactieve TV met een Entone harddisk recorder en een Huawei modem. Als we willen overstappen naar T-Mobile TV met opnemen in de cloud, wat moet daarvan dan vervangen worden? Als het alleen het Entone TV kastje is dan kun je dit wmb in gang zetten.

icon

Beste antwoord door Lisa 12 September 2022, 15:56

Bekijk origineel

13 reacties

@LisaMomenteel gebruiken wij nog T-Mobile Interactieve TV met een Entone harddisk recorder en een Huawei modem. Als we willen overstappen naar T-Mobile TV met opnemen in de cloud, wat moet daarvan dan vervangen worden? Als het alleen het Entone TV kastje is dan kun je dit wmb in gang zetten.

De ontvanger moet sowieso vervangen worden, hiervoor krijg je een ander exemplaar. Als deze binnen is, kan je een omzetting naar het nieuwe TV Platform aanvragen die binnen twee weken zal worden afgehandeld.

 

@Gerrit078 Bedankt voor je toelichting. Het systeem heeft dit topic nu als beantwoord gemarkeerd, maar dat is nog niet zo natuurlijk. Hoe maak ik dat ongedaan?

@Lisa misschien heb je deze hierdoor over het hoofd gezien? Ik zie dat je super snel antwoord overal 😀

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @frenkel1, excuses: soms klikken we per ongeluk verkeerd als moderators en dan wordt een antwoord een Best Answer terwijl het niet zo moet zijn - dat is in deze denk ik verkeerd gegaan.

Ik zet de aanvraag voor je door zodra de Amulet omgeruild is voor een Aria 610x TV Box. De nieuwere box ontvang je over twee tot vier dagen. Zodra de nieuwe box aangesloten is, wil ik je vragen een bericht in dit topic achter te laten, dan zetten wij de aanvraag tot migratie naar het nieuwere platform in gang! 😄

De Amulet (harddiskrecorder) mag straks bij het grofvuil gezet worden, of naar een milieustraat worden gebracht. Deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben. 

@Jason ah, geen probleem! Bedankt voor het in gang zetten, we zien hem vanzelf wel verschijnen.

@Jason het nieuwe kastje is geïnstalleerd en werkt! Wat mij betreft kun je het nu dus omzetten naar het nieuwe platform.

Reputatie 7

Hi @frenkel1, helemaal top dat je via deze weg dit seintje geeft! 🎈 Ik ben één knop verwijderd van het migratieformulier invullen. Voordat ik dat doe, wil ik nog de volgende punten aan jou meegeven om zeker te weten dat je hiervan op de hoogte bent en niet voor verrassingen komt te staan: 

Aangezien je nu bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra het laatste stukje van de migratie is aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kun je na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan verbonden zijn. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Je zult geen Teletekst meer ontvangen op het nieuwe tv-platform.

Ook ontvang je een e-mail en sms vlak voordat je wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen nog steeds denkt 'dit wil ik’, dan ga ik dit regelen! 

 

Akkoord, zet maar in gang aub!

Vergeten je naam te noemen hierboven @Lisa / @Jason . 

Reputatie 7

Hi @frenkel1, thanks voor je terugkoppeling! Ik heb zojuist direct de omzetting in gang gezet en ervoor gezorgd dat je zo snel mogelijk wordt omgezet naar het nieuwe TV platform. Dit zal ongeveer twee weken in beslag nemen. Voordat het zover is zal je van ons een e-mail en SMS ontvangen ter bevestiging van de overgangsdatum. Alvast heel veel kijkplezier en mocht je met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar! 

@Lisa@Jason@Boris Het omzetten is gelukt! Als ik Cloud Opnemen wil activeren zie ik echter dat ik hiervoor moet bijbetalen. Worden mijn maandelijkse kosten dan 5 euro hoger dan voorheen? Dat hadden jullie van te voren wel even kunnen melden.

Reputatie 7

Hi @frenkel1, super! Het klopt dat aan Cloud Opnemen kosten van € 5,00 per maand verbonden zitten. Dit kun je in mijn eerdere bericht teruglezen in de voorwaarden. Dat heb ik juist aangestipt, zodat je niet voor verrassingen zou komen te staan. Wellicht heb je er per ongeluk overheen gelezen. Sorry! 

Hoi @Lisa, dat was me niet duidelijk. Ik betaalde ook extra om te kunnen opnemen met m’n vorige abonnement, dus ik verwachtte dat dit hetzelfde was. Misschien een goeie tip om die tekst wat aan te passen zodat een volgende gebruiker niet hetzelfde heeft.

Ik ga het activeren, bedankt voor de hulp.

Reputatie 7

Hi @frenkel1, dankjewel nog voor het aangeven van deze feedback! Dit ga ik intern bespreken, want ik wil inderdaad dat dit voor elke klant helemaal helder is. Top dat je het gaat activeren: heel veel kijk-plezier en laat het gerust weten als je vragen hebt. 

Reageer