Beantwoord

Pauzeknop doet het niet meer


Reputatie 2
Ik kan sinds vandaag de pauze knop niet meer gebruiken. Heb afstandsbediening al gereset, maar werkt niet. Ik heb geen opnamekastje, maar kon gewoon films pauzeren.....
icon

Beste antwoord door Sterre 12 July 2018, 16:57

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Ha yvonne,

Goed dat je een berichtje stuurt, want dan kan ik jou zo snel mogelijk weer je programma's laten pauzeren! Kun je proberen je TV Box te resetten? In ons afstandsbedieningtopic lees je meer tips om jouw apparaat weer aan de praat te krijgen. Kom je er niet uit, laat het me dan gerust weten. Succes!
Reputatie 4
Hier hetzelfde probleem, ik kan alleen nog de npo zenders pauzeren, de rest niet. Al powerflip gedaan op beide boxen maar werkt niet.
Reputatie 2
Box gereset, maar pauzeknop werkt nog steeds niet
Reputatie 7
Hoi Yvonne,

Dan gaan we op zoek naar een andere oplossing! Kun je mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht naar mij sturen? Op deze manier kan ik meekijken in jouw TV-dienst en je helpen dit probleem op te lossen. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hi pwenas,

Pauzeren op de andere zenders is ook wel zo handig inderdaad! Kun je ook een fabrieksreset proberen? Als je hier mijn hulp bij nodig hebt: laat het vooral weten!
Reputatie 2
Powerflip ook al geprobeert...
Reputatie 1
Andere remote. Maar na 3 dagen werkt pauzeknop alweer niet meer.. Alles al geprobeert.. Alleen Npo 1,2 en 3 pauzeren
Reputatie 4
Hi pwenas,

Pauzeren op de andere zenders is ook wel zo handig inderdaad! Kun je ook een fabrieksreset proberen? Als je hier mijn hulp bij nodig hebt: laat het vooral weten!

Ja ook geprobeerd, maar kan nog steeds alleen de NPO zenders pauzeren
Reputatie 7
Hi Yvonne, pwenas, met een Tv Box met opnamefunctie kan je álles pauzeren. Maak je gebruik van een TV Box zonder opnamefunctie? Dan zijn er een beperkt aantal zenders die je kan pauzeren waaronder inderdaad de NPO zenders. Ik hoop dat ik zo meer duidelijkheid heb kunnen verschaffen!
Reputatie 1
Heb geen opname functie, maar kon wel gewoon alles pauzeren.....
Reputatie 1
En toen was het stil...
Reputatie 4
Ja idd. Ben ook benieuwd waarom pauze alleen nog op de npo zenders werkt op normale tv box. Was eerst ook op andere zenders.
Reputatie 1
We zijn zeker te lastig, dat ze ons geen antwoord meer geven
Reputatie 4
of ze zijn met vakantie 😉
Reputatie 7
Haha helaas geen vakantie. Pauzeren wordt echt alleen ondersteund voor een TV Box met harde schijf, mocht je eerder meer kunnen pauzeren met een TV Box zonder harde schijf dan was dit een mooi extra'tje 😉
Reputatie 4
Niet helemaal correct zie onderstaande

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuws-pauzeren-van-live-tv-op-npo-1-2-en-3-op-alle-tv-boxen-297164
Reputatie 6
Badge
Dat stond hierboven ook idd vermeld: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/pauzeknop-doet-het-niet-meer-304683/index1.html#post1461103
Dacht dat het bij BBC ook kon maar verder bij geen andere zenders gelukt eerder. Correctie: bij BBC was het dat je daar bij replay ook kon spoelen (naast pauzeren); live pauzeren heeft daar ook nooit gekund nee

Reageer