Beantwoord

Probleem bij Verhuizing

  • 6 April 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Half februari ben ik verhuisd, ruim een maand daarvoor gebeld om alles te regelen. Eind januari had ik nog niets vernomen en zelf gebeld. Was er nog niets bekend, alles wederom doorgenomen aangegeven. Ik zou overgaan van 2 mediaboxen (waarvan 1 met harddiskrecorder) naar 1 mediabox en 1x tv app met gecombineerd het Cloud opnemen, het cloud (evenals espn live) opnemen kon pas geactiveerd worden op moment dat ik verhuisd was. OK, het zij zo. Eenmaal verhuisd, niets vernomen. Wederom gebeld, ja; uw verhuizing staat nog open maar ik ga een taak aanmaken. Binnen 2 weken zou het geregeld moeten zijn, wederom niets vernomen. Begin Maart, weer gebeld.. ow de taak is niet uitgevoerd maar ik heb het weer aangemaakt en spoed bij aangegeven, ik bel u persoonlijk terug binnen 5 werkdagen. Nu een maand verder en zojuist gebeld is het weer niet uitgevoerd. Dit vind ik echt een bijzonder slechte service. Ik ben al enige tijd klant en afgezien van dit bevalt he prima maar dit wel echt een mineur. Bijna 3 maanden dan 1e contact en nog niet geregeld. Daarbij wordt mijn mediabox met harddiskrecorder die al vanaf half februari op aangeven van  T mobile bij de milieustraat wel op mijn abonnement staat. Ik heb nu meerdere keren hetzelfde verhaal gehoord, ik hoop dat het nu een keer geregeld wordt.

 

Kan ik daarvan uitgaan?

icon

Beste antwoord door Boris 11 April 2022, 15:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @BrianN85,

Excuus voor de verlate reactie! Ik zie dat je bericht langs ons heen is gegaan, wat zeker niet de bedoeling is geweest. Ik had graag direct de stappen genomen waarmee jij geholpen bent, maar ik zie dat er inmiddels via contact met onze telefonische collega’s ervoor is gezorgd dat alles goed is verlopen. Klopt dat volledig met jouw ervaring? We horen het graag, zodat we eventueel je verder kunnen helpen.