-
-
is een Top Poster
-
6 reacties
Als ik op mijn mobiele telefoon tv-programma's via de T-mobile TV anywhere app wil bekijken, krijg ik bericht dat ik niet kan inloggen omdat er teveel apparaten op aangesloten zijn. Ik moet dan wat verwijderen. Ik krijg echter niets in beeld, dus kan ook niets verwijderen. Op de account van mijn partner, die beheerder is, is 1 device aangetroffen, maar dat is er dus maar 1. Hij kan ook niet via de app op zijn mobiel kijken. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb gezocht onder de andere topics, maar ik kom er niet uit. App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Hi @AnnaC, welkom op onze Community!
Als je inlogt op My T-Mobile en vervolgens gaat naar Instellingen → TV → TV Anywhere → Verwijder dan alle apparaten. Log dan opnieuw in. Lukt het nu wel om in te loggen? Hoor het graag!
MODERATOR EDIT: wanneer je nu een apparaat nu weghaalt, ziet het systeem dit als delete en verlies je de rechten om admin-taken uit te voeren, dit zou een unbind moeten zijn in plaats van een delete. Let op: je kunt dit wel zelf via TV Anywhere doen maar niet meer via My T-Mobile. Dit betreft een tijdelijke bug en wordt zo snel mogelijk opgelost.
Bekijk origineel