Probleem met inloggen op T-Mobile TV app: teveel apparaten?

  • 12 May 2023
  • 15 reacties
  • 515 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Als ik op mijn mobiele telefoon tv-programma's via de T-mobile TV anywhere app wil bekijken, krijg ik bericht dat ik niet kan inloggen omdat er teveel apparaten op aangesloten zijn. Ik moet dan wat verwijderen. Ik krijg echter niets in beeld, dus kan ook niets verwijderen. Op de account van mijn partner, die beheerder is, is 1 device aangetroffen, maar dat is er dus maar 1. Hij kan ook niet via de app op zijn mobiel kijken. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb gezocht onder de andere topics, maar ik kom er niet uit. App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @AnnaC, welkom op onze Community!

Als je inlogt op My T-Mobile en vervolgens gaat naar Instellingen → TV → TV Anywhere →  Verwijder dan alle apparaten. Log dan opnieuw in. Lukt het nu wel om in te loggen? Hoor het graag!

 

MODERATOR EDIT: wanneer je nu een apparaat nu weghaalt, ziet het systeem dit als delete en verlies je de rechten om admin-taken uit te voeren, dit zou een unbind moeten zijn in plaats van een delete. Let op: je kunt dit wel zelf via TV Anywhere doen maar niet meer via My T-Mobile. Dit betreft een tijdelijke bug en wordt zo snel mogelijk opgelost.

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AnnaC, welkom op onze Community!

Als je inlogt op My T-Mobile en vervolgens gaat naar Instellingen → TV → TV Anywhere →  Verwijder dan alle apparaten. Log dan opnieuw in. Lukt het nu wel om in te loggen? Hoor het graag!

 

MODERATOR EDIT: wanneer je nu een apparaat nu weghaalt, ziet het systeem dit als delete en verlies je de rechten om admin-taken uit te voeren, dit zou een unbind moeten zijn in plaats van een delete. Let op: je kunt dit wel zelf via TV Anywhere doen maar niet meer via My T-Mobile. Dit betreft een tijdelijke bug en wordt zo snel mogelijk opgelost.

Reputatie 1

Er stond maar 1 apparaat genoemd, dat heb ik verwijderd. Mijn telefoon stond daar ook niet bij. Het ene apparaat verwijderd. Opnieuw ingelogd, maar helaas, het helpt nog niet. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AnnaC, kan het zijn dat je niet op het admin-profiel ingelogd bent in de app maar per ongeluk via een extern apparaat dat nog niet geregistreerd was? Als je namelijk dan op een “nieuwe” smartphone inlogt, zal je de reeds ingelogde apparaten ook niet direct in een volledig lijstje zien. Je zou alle apparaten moeten kunnen uitloggen, ik neem een kijkje aan de “achterkant” voor je en kom er zo op terug. We gaan dit oplossen!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: ik zie op dit moment een aantal ingelogde apparaten, onder anderen een smartphone en laptop of pc. Kun je nog eens inloggen en dan een foto maken van de melding die je krijgt en het lijstje met overzicht van ingelogde apparaten? Wellicht is er sprake van een bug en dienen we dit op te lossen met een fix.

Reputatie 1

Hallo Jason, bedankt voor je reactie. Ik zie alleen maar de melding volgens bijgaande foto. Of zoek ik dan op de verkeerde plaats?


Met vriendelijke groeten.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AnnaC, zou jij voor de zekerheid alles willen verwijderen? Ik ben benieuwd of dit de oplossing is en je je daarna bij meerdere apparaten kunt aanmelden. Laat het mij weten, anders ga ik dit inderdaad doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst!

Reputatie 1

Hallo Cheyenne, 
Alles verwijderd, maar kan nog steeds niet aanmelden, niet op mijn mobiel XXXXX en niet op mijn laptop op de account van mijn man XXXXX

 

 

Met vriendelijke groeten.


[Mod edit - persoonlijke gegevens verwijderd]

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AnnaC, zie de mod edit in dit topic. Dit is inmiddels een bekend probleem, ook jij bent je rechten kwijt vandaar dat je deze melding krijgt. Weet dat we dit zo snel mogelijk voor je oplossen en ervoor zorgen dat je snel weer apparaten kunt verwijderen. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 1

Nu kan ik ook niet meer de box opstarten. Dus nu kan ik ook niet meer gewoon tv kijken. Ik voer het nummer in en de pincode, maar het apparaat reageert niet als ik oke klik op 'Login'. 

 

en ik kan niet inloggen op tv anywhere.

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @AnnaC, gebeurt dit op beide TV Boxen of komt het alleen op één TV Box voor? En heb je de TV Box al eens een reset gegeven? Dit kan ervoor zorgen dat hij jouw gegevens wel weer pakt en je kan inloggen! Ook ben ik benieuwd wat er precies gebeurt als je probeert in te loggen op TV Anywhere. Krijg je een foutmelding te zien of gebeurt er helemaal niks? Ik hoor graag van je! 

 

Reputatie 1

Hi @AnnaC, gebeurt dit op beide TV Boxen of komt het alleen op één TV Box voor? En heb je de TV Box al eens een reset gegeven? Dit kan ervoor zorgen dat hij jouw gegevens wel weer pakt en je kan inloggen! Ook ben ik benieuwd wat er precies gebeurt als je probeert in te loggen op TV Anywhere. Krijg je een foutmelding te zien of gebeurt er helemaal niks? Ik hoor graag van je! 

 

Hallo Nora, Dat helpt allemaal niet. Ik heb gisteren met de klantenservice gebeld, alles bekeken en besproken, en daar is aangegeven dat de technische dienst ernaar gaat kijken. Zolang het nog niet door hen is opgelost hebben we dus geen tv via de box of tv anywhere. We wachten af en hopen dat het vlot opgelost is. 

 

Wij zijn nu als het ware helemaal onze rechten voor tv kwijt. Dat moet eerst opgelost worden, als ik het goed begrepen heb. 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AnnaC, als ik kijk naar het contact wat je hebt gehad zie ik een contactmoment van 16-05 die slaat op het probleem met de apparaten op TV Anywhere, niks over je TV Boxen. Ik vermoed dat hier iets is misgegaan wat ik graag zelf wil rechttrekken. Ik ben dus alsnog benieuwd naar het antwoord op de vraag van Nora, om welke TV Box(en) dit gaat. Heb je het probleem inderdaad bij beide boxen? En zo nee, heb je al eens een kruistest gedaan (boxen van plek wisselen en kijken of het probleem meeverhuisd of op dezelfde plaatst blijft)? 

Ook ben ik benieuwd naar wat er precies misgaat als je TV wilt kijken via de TV Boxen, krijg je een foutmelding of speelt er iets anders? Ik ga hier dan zo snel mogelijk werk van maken!

Reputatie 7
Badge +6

@Cheyenne Dit probleem had ik begin deze week ook. Ik heb toen alle apparaten verwijderd via My T-Mobile Thuis. Daar stonden zowel TV Anywhere-apparaten als T-Mobile TV-apparaten. Op beide kon ik hierna niet meer inloggen, omdat ik een apparaat moest selecteren om te vervangen, maar de lijst was leeg. @Jason heeft dat doorgegeven aan het TV-team en dat is toen snel opgelost. Overigens zag ik dat de optie om apparaten te verwijderen nu helemaal weg is uit My TMT, in afwachting van een definitieve oplossing.

Reputatie 7
Badge +8

@TMTV Klopt inderdaad, dit is een bug en wordt nog aan gewerkt. Voor nu is het wel mogelijk om de apparaten te verwijderen in de TV Anywhere app zelf. 

Reputatie 1

Nou, wij kunnen ook geen apparaten verwijderen in de TV Anywhere app, daar wordt nl ook geen apparaat in weergegeven 😁

Reageer