Beantwoord

probleem tv anywere

  • 8 December 2022
  • 11 reacties
  • 351 Bekeken

Reputatie 2

Zit midden in een programma valt mijn tv anywere uit op mijn iPad.

wil opnieuw opstarten geeft hij aan dat het beveiligingscerticaat niet vertrouwd is?
heb de app al drie keer verwijderd en weer opnieuw op mijn tablet gezet. Maar blijft hetzelfde aangeven.

is dit een storing of is er iets anders. Knap vervelend dit. Als je ineens niets meer kan

icon

Beste antwoord door Cristien 8 December 2022, 10:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

@moonjte 

Waarschijnlijk heeft dit met het onderhoud te maken van het netwerk.

 

Ik heb het zelfde probleem met iPad en tv ?? 
ik heb geen idee wat dit is of hoe het opgelost kan worden ?? 

Ik krijg ook de melding beveiligingscertificaat is niet vertrouwd bij het openen van mijn t-mobile tv app. Gister nog gebruikt en nu niks meer.

ik hoop dat iemand de oplossing heeft.

groeten Sabine 

 

Ook wij hebben er last van. Kunnen geen tv kijken nu. Is er een oplossing voor ? Zijn namelijk in bet buitenland en zouden graag het nieuws volgen. En natuurlijk voetbal

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen er is kennelijk een storing. @moonjte 

 

Hier bij ons sinds vanmorgen ook geen tv meer, melding certificaat niet juist. Kan ook op de Apple niet inloggen, hier ook melding certificaat niet vertrouwd.

internet werkt wel.

Reputatie 7
Badge +14

T-mobile is er mee bezig. 
Hou storing topic in de gaten voor meer informatie 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

Krijg nu de melding dat ophalen van op adres niet lukt??????

Reputatie 7
Badge +14

@BertCobi

Hou de storing topic in de gaten.Meer is er even niet aan te doen.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.