Beantwoord

Probleem tv en klacht website

  • 22 November 2022
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Zojuist heb ik storing (freezen van tv beeld) en ik probeer te achterhalen wat er speelt. Bijvoorbeeld of er storing is (landelijk/regionaal/lokaal). Zo is er een knop op de website (https://thuismy.t-mobile.nl/storingen op pagina https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/storing-en-onderhoud) om dit te controleren. 

Ongeacht of ik ingelogd ben of niet, deze knop leidt mij naar mijn eigen klant overzicht. Het lukt me zo dus niet storingen in te zien. 

 

icon

Beste antwoord door Cal 23 November 2022, 10:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Jspoelstra, fijn dat je dit op de kaart zet, dit is zeker iets om na te kijken! Op de desbetreffende pagina leidt de eerste knop ‘is er een algemene storing’ je naar een community pagina en de tweede knop ‘is er een lokale storing’ je naar je My T-Mobile Thuis omgeving. Klopt het dat je met de ‘is er een algemene storing’ knop op de community terecht komt? Zou je dit ook met een browser willen proberen? 

Daarnaast ben ik meteen voor je in de TV Box gedoken alleen lijkt deze het weer perfect te doen. Mocht je in het vervolg nog een keer tegen dit probleem aanlopen dan raad ik je aan om het volgende topic te doorlopen: Blokkerig, haperend of zwart beeld op TV.

Voor nu wens ik je nog heel veel kijkplezier toe! 😃

Reageer