Beantwoord

problemen met Begin gemist

  • 7 October 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Sinds een tijdje heb ik problemen met het gebruik van de Begin gemist functie. In eerste instantie deed de functie het een minuutje en keerde hij daarna weer uit zichzelf weer terug naar Live Tv. Inmiddels geeft hij meteen de volgende melding als ik Begin gemist doe: “Error! Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het later alstublieft nog een keer”.

Ik heb twee verschillende Tv-boxen en het probleem doet zich voor op beide boxen. Ik denk dus niet dat het te maken heeft met een kabel of verbinding, maar eerder met het signaal.

ik hoop dat het probleem opgelost kan worden.

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 8 October 2021, 22:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

@Michielvm Dit probleem is momenteel bij ons bekend en in onderzoek bij de technische dienst. In de tussentijd kan je jouw favoriete programma's terug kijken via onze mobiele TV Anywhere app of via onze smart tv app; T-Mobile TV. In dit topic lees je of jouw smart tv hiervoor geschikt is. We hopen dat het probleem snel is opgelost!