Beantwoord

Problemen met diverse zenders in extra pakket

  • 2 March 2021
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 3

Goedemorgen,

Het is lang geleden dat ik met een storing aankom (gelukkig)

Sinds de storing van gistermiddag zijn diverse zenders uit mijn extra pakketten op "zwart".

De zender geeft aan dat er een technische storing is, "Error er heeft zich een fout voorgedaan…..".

Alle kastjes, router en de media converter zijn al gereset.

(Een schrale troost, ik ben niet de enige die dit probleem heeft lees ik hier op het forum.)

Kunnen jullie er naar laten kijken. (lijkt op een probleem dat we vaker hebben gehad, @Sander is daar mee bekend)

 

icon

Beste antwoord door Brian 10 March 2021, 12:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hoi @Balla en welkom op de Community! Ik wil je verzoeken om de huisregels goed door te lezen. Het zogenoemde inbreken wat je hier in dit topic doet, is niet toegestaan. Ik wil je vragen om een eigen topic aan te maken via de 'start een topic’ button rechts bovenin.

Sinds een paar dagen werkt de duitse zender ndr niet meer in mijn buitenland pakket

Reputatie 7
Badge +4

Tof om te horen dat alles inmiddels goed werkt @Bergeend! Laat het gerust weten als de Community nog iets voor je kan betekenen. Nog veel kijkplezier gewenst. :) 

Reputatie 3

Hi @Bergeend Ik zie dat we dit topic nog niet hadden beantwoord, excuses. Mocht je de problemen nog ervaren laat het dan zeker weten (en om welke zenders het gaat) dan gaan we hier mee aan de slag!


Hi Brian,

Excuses voor het niet eerder reageren.

Ik ben vergeten om een melding te plaatsten dat alles weer naar behoren werkt. 4 maart was alles weer beschikbaar.

 

Reputatie 7

Hi @Bergeend Ik zie dat we dit topic nog niet hadden beantwoord, excuses. Mocht je de problemen nog ervaren laat het dan zeker weten (en om welke zenders het gaat) dan gaan we hier mee aan de slag!

Reageer