Beantwoord

problemen met programma gemist. en steeds blokkerig beeld

  • 4 May 2020
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Reputatie 2

Heb zelf al modem van stroom gehaald en tv modem opnieuw gestart. Maar nog steeds krijg ik een ertoe als ik naar het begin van een programma wil.

Hij geeft nadat ik op de blauwe knop heb gedrukt en bevestig het volgende

error deze contents niet meer beschikbaar.

 

en op sommige momenten komen er blokken in beeld.

zou mijn kastje het gaan begeven is denk ik al een verouderde versie van de entingen met opname functie

 

hoezo zit toch gewoon in mijn pakket.

icon

Beste antwoord door Sander 4 May 2020, 21:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @moonjte

 

Op dit moment ontvangen wij signalen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Uitzending en/of Begin Gemist. We hebben dit in onderzoek. Updates plaatsen we in dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385.

Reageer