Beantwoord

Problemen opnemen cloud

  • 9 November 2022
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo allemaal,

Vandaag lukt het niet om een opname in de cloud in te stellen. Ik krijg elke keer de melding: Er is een fout opgetreden. Toevoegen van de opname is niet gelukt. Probeer het later nog eens. 

Met daarbij de foutcode 132210.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Of is er op dit moment een storing.

 Groetjes Eric

icon

Beste antwoord door Lisa 10 November 2022, 08:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

Hier dezelfde foutcode bij het opnemen van een programma. Meerdere zenders en verschillende programma’s geprobeerd ook, maar helaas. 

Reputatie 1

Hier zelfde fout code 132210

chatrobot kan hier geen hulp bieden en verwijst naar collega morgen tijdens “kantooruren”

Reputatie 1

Hier hetzelfde

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Eric Witlox  @Ferdid  @Ed2016 Het lijkt aan het aantal meldingen te zien een storing te zijn. 
Ik heb het doorgegeven maar denk dat moderators of erg druk zijn of genieten van hun vrije avond.


Sorry. 

Is het nodig morgen te bellen. Of wordt dit al opgepakt. Ik zag dat er al meer meldingen waren.

Gr Eric 

Reputatie 7
Badge +14

Is het nodig morgen te bellen. Of wordt dit al opgepakt. Ik zag dat er al meer meldingen waren.

Gr Eric 

Het is doorgegeven en zal dan ook worden opgepakt. Hoe snel dat gaat kan ik niet zeggen. 
Als de moderators iets meer weten zullen ze dat vast wel snel melden. 

Groetjes 

Reputatie 7

Hi allemaal, heel erg bedankt voor jullie meldingen! Hartstikke fijn dat jullie dit meteen hebben laten weten. Dit issue is gisteravond ook opgemerkt door onze technische dienst en er wordt dan ook aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Het betreft het verwijderen van een bestaande opname en het maken van een nieuwe opname. Excuses voor het ongemak. We houden jullie op de hoogte in het onderstaande topic:

 

Reageer