Problemen Terugkijken

  • 8 October 2021
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Hallo , Wij kunnen sinds gisteren 08-10-2021 geen programma gemist meer terugkijken.

Ook begin gemist kunnen we niet meer zien sinds gisteren. Hopelijk komt er snel een oplossing!

Groet : Erik van den Heuvel  te Eindhoven


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @vandenhurk1,

Goed dat je hulp inschakelt om een oplossing te zoeken! Om een gerichtere oplossing te bieden heb ik jouw verbinding uitgebreid bekeken. Zo te zien heb je drie TV Boxen, kan je aangeven of dit probleem op één van de TV Boxen speelt of dat je dit op alle TV Boxen ervaart? Ervaar je het probleem bij specifieke zenders of programma's of doet het zich overal voor? In ieder geval zou ik je graag willen vragen om met de probleem TV Box of een van de TV Boxen het volgende stappenplan te proberen:

1. Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal de stroomkabel van het modem even 20 seconden uit het stopcontact.
3. Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten.
4. De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Dan kun je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box.

Graag hoor ik of het je is gelukt en anders kan ik hiermee gericht en adequaat actie voor je ondernemen!