Beantwoord

profiel selecteren.

  • 8 September 2021
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1

Heeft iemand meer last van dat er geen profielnaam maar codes worden gegeven in verwissel je profiel? 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 September 2021, 10:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marcel-2011, goed dat je het aangeeft! Maak je gebruik van T-Mobile TV op de TV via een TV Box of gebruik je de Samsung TV app-variant? In principe komt die code enkel naar voren wanneer je jouw profiel(en) nog geen naam gegeven hebt. Bij de Samsung TV app is er sprake van een kleine bug die momenteel onderzocht wordt. 

Reputatie 1

Ik heb deze profielen aangemaakt in de Samsung app maar dit verschijnt in mijn decoder tv box menu met wisselen van profiel.

Ik heb deze wel een naam gegeven zowel in de app en in me tv box.

Reputatie 7
Badge +16

@Marcel-2011 De Samsung TV app heeft nog last van de bug met de profielnamen. Dit wordt zeer spoedig aangepakt en hersteld, sorry voor het ongemak! 

Zou je een test willen uitvoeren, alsjeblieft? Kun je via TV Anywhere in de web browser een nieuw profiel aanmaken en die een specifieke naam geven en dan nagaan of die nu wel de naam goed overneemt in de app?

Reputatie 1

@Marcel-2011 De Samsung TV app heeft nog last van de bug met de profielnamen. Dit wordt zeer spoedig aangepakt en hersteld, sorry voor het ongemak! 

Zou je een test willen uitvoeren, alsjeblieft? Kun je via TV Anywhere in de web browser een nieuw profiel aanmaken en die een specifieke naam geven en dan nagaan of die nu wel de naam goed overneemt in de app?

Hoi Jason,

Helaas werkt dat ook niet ik blijf codes zien vanuit tv menu en dan wissel profiel.
Alleen bij instellingen en accounts zie je de naam wel goed staan. 

Reputatie 7
Badge +16

@Marcel-2011 Dan kunnen we in principe alle andere mogelijke oorzaken uitsluiten en duiden dat het hier om de Samsung TV app bug gaat waarbij de kijkprofielen in codetaal weergegeven worden.

Je kunt in dit geval het beste jouw vraag stellen in de besloten subsectie van de Community: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-tv-smart-tv-app-feedback-ervaringen-572

Hier worden test-issues in behandeling genomen en besproken! Ik heb je ook meteen toegang gegeven tot deze besloten groep. Succes en houd me op de hoogte alsjeblieft!

Reputatie 1

@Marcel-2011 Dan kunnen we in principe alle andere mogelijke oorzaken uitsluiten en duiden dat het hier om de Samsung TV app bug gaat waarbij de kijkprofielen in codetaal weergegeven worden.

Je kunt in dit geval het beste jouw vraag stellen in de besloten subsectie van de Community: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-tv-smart-tv-app-feedback-ervaringen-572

Hier worden test-issues in behandeling genomen en besproken! Ik heb je ook meteen toegang gegeven tot deze besloten groep. Succes en houd me op de hoogte alsjeblieft!

Ik weet niet zozeer of dit te maken heeft met Samsung app aangezien ik het ook op beide decoders heb. 

Reageer