Beantwoord

programma dat al gestart is vanaf begin opnemen

  • 17 January 2023
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Kan het in-the-cloud opnemen vanaf het begin van een programma plaatsvinden? Dus ook als je pas halverwege inschakelt?

icon

Beste antwoord door TMTV 27 April 2023, 13:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Rwin66, hele goede vraag van je! Dit is jammer genoeg (nog) niet mogelijk. Ik kan je wel alvast verklappen dat we met verbeteringen bezig zijn op dit vlak. Dus hopelijk kan dit over een tijdje dus wel. Maar voor nu is het antwoord nee, sorry. Weet jij zo voldoende? Laat het gerust weten als je nog met andere vragen zit, want we helpen graag. 

Hallo ik wil een gedeelte opnemen niet het hele programma  ,stel ik kijk een deel van een programma tot ongeveer de helft de rest wil ik opnemen, maar als ik het laatste gedeelte wil opnemen  neemt hij het hele programma op ??

Hallo ik wil een gedeelte opnemen niet het hele programma  ,stel ik kijk een deel van een programma tot ongeveer de helft de rest wil ik opnemen, maar als ik het laatste gedeelte wil opnemen  neemt hij het hele programma op ??

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hans V,

Dat gaat niet meer. Onlangs is juist de functie toegevoegd zoals bovenaan beschreven, dus dat een programma helemaal wordt opgenomen, ook als je pas halverwege op opnemen drukt. Dat is juist handig voor als je het begin gemist hebt. Het voordeel van opnemen is dat je het programma makkelijk kunt doorspoelen tot het punt waar je gebleven was.

Reageer