Programma gemist bij T-Mobile Thuis

  • 16 February 2017
  • 3 reacties
  • 1425 Bekeken

Hallo ik heb een vraagje ik ben net weg bij KPN en daar hadden ze op het eind van mijn contract iets nieuws als ik dat geweten had had ik waarschijnlijk niet overgestapt, misschien kunnen jullie dat ook verwerken in het menu namelijk het volgende.
Je kon op elke zender van het menu wat KPN heeft een week terugkijken niet bij uitzending gemist je kon terug kijken in het tv programma menu.
Bv. je wilde een uitzending terug kijken op RTL4 je ging naar die zender wat ze op dat moment uitzenden en je kon dan met je pijltjes in het menu wat je nu alleen verder kunt kijken kun je dan een week terug kijken en naar de uitzending gaan die je wil kijken en dan aanklikken en je kunt die kijken van elke willekeurige zender.
Misschien dat jullie hier naar kunnen kijken

3 reacties

Hoi TJanssen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Kan ik je eigenlijk best snel antwoord op geven. Dat heeft T-Mobile Thuis dus niet. Je kan terug kijken via NPO gemist of via SBS zenders via KIJK. RTL XL bestaat overigens niet eens bij T-Mobile Thuis, dus die kan je al niet eens terug kijken.

Hoop niet dat je nu heel erg teleurgesteld bent, maar zo is het en kan het niet mooier maken. Of ze het gaan maken, dat zul je nooit weten. Afwachten en voor meer wensen kan je het beter aangeven op deze Community Wishlist topic.
Reputatie 1
Ik hoop toch dat ze het snel hebben want dit vind ik momenteel een enorm gemis!
Ik had voorheen Ziggo en daar kon ik ook gewoon via de TV-Gids een week (of meer) terug om een programma opnieuw te starten.
Als ze dit niet hebben voor oktober 2017 zal ik overstappen naar KPN.
Je zou een abonnementje kunnen nemen op nlziet , dan kan je een jaar terugkijken zonder reclame en zelfs programma's vooruit kijken.
Tmobile zou het zelf ook makkelijk kunnen oplossen door alle thuisklanten een account van Knippr ( is van tmobile) te geven. Bij Knippr kan je wel 7 dagen terugkijken.

Reageer