Beantwoord

Programma gemist - zenders ontbreken

  • 18 September 2020
  • 5 reacties
  • 448 Bekeken

Programma gemist: dit zegt het al. Iets terug kijken wat je hebt gemist. Volgens het overzicht op de site van T-mobile (zojuist nog gecontroleerd)

kan ik van de volgende zenders programma's terugkijken: NPO, Veronica, SBS 6, SBS 9, Net 5 en RTL 4, 5, 7, 8 en Z.

Maar als ik via Menu naar het Gemist-gedeelte ga zie ik de RTL-zenders daar niet bij staan. Zijn ze nu wel of niet terug te kijken via Programma Gemist???

icon

Beste antwoord door Ginny 19 September 2020, 13:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hoi @Lieske1958 , je kunt deze zenders terugkijken via de TV Gids, vanuit daar kun je naar je favoriete zender gaan en terugkijken! Je komt hier via het knopje ‘TV Gids’ op je afstandsbediening.

Ginny, het is gelukt.
Dan klopt de uitleg op de site van T-mobile niet. Maar dat geeft niet.

Man is blij. Die kan zijn gemiste programma alsnog terugkijken.

Beste Ginny,

Nu heb ik hetzelfde probleem als Lieske1958, alleen werkt het dus helaas niet bij mij. Als ik in de TV Gids kijk, kan ik alleen maar de RTL zenders terugkijken met Programma Gemist. Bij Begin Gemist gaat het redelijk goed, zie alleen bij 24Kitchen de blauwe knop niet verschijnen. 

gr, Peter

Reputatie 7
Badge +1

Als het goed is zou die moeten verschijnen, hier althans wel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Peter1858, zoals @BeMu aangeeft, zou de blauwe knop zichtbaar moeten zijn in de TV Gids, ook bij 24Kitchen. Zou je eens kunnen proberen om de TV Box en het modem te herstarten volgens onderstaande methode? Vaak lost dit bugs en problemen met de TV direct op:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Indien dit ook nog geen hulp biedt, wil ik je vragen om het aan te geven. Dan ga ik op zoek naar de juiste oplossing zodat jij ook gewoon alle kookprogramma's kunt Terug Kijken.

Reageer