Beantwoord

programmering comedy central

  • 1 September 2021
  • 17 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik heb een vraag. Sinds enkele dagen klopt er niks meer van de programmering van de zender comedy central. Volgens de tv gids is het ene bezig maar in werkelijkheid is er iets anders bezig. Ik neem bijvoorbeeld friends en modern family op maar iedere keer staat er maar een klein stukje op omdat er totaal wat anders bezig is. Hoe zit dit eigenlijk?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 1 September 2021, 17:25

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@deesvlees dank voor je melding. We zoeken uit of er inderdaad iets misgaat met de gegevens in de TV-gids t.o.v. de werkelijke uitzending.

Reputatie 7
Badge +2

@deesvlees de programmering lijkt nu weer goed te gaan. Mocht je toch weer zien dat het niet goed gaat, graag even concrete voorbeelden sturen. Dan checken we dit weer.

Reputatie 2

Helaas is vandaag de programmering van comedy central weer niet kloppend. Dit keer zal ik voorbeeld geven. Vandaag om 15:50 zou modern family bezig zijn maar The goldbergs is nog bezig die van 15:25 uur tot 15:50. Dit gebeurd erg vaak op deze zender. Weinig geplande opnames van die zender zijn volledig bij ons.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @deesvlees, bedankt voor je melding met voorbeeld: we pakken het weer op. Zodra er een update is, laten we het in dit topic weten. Thanks voor je geduld en sorry dat het wederom opspeelt!

Reputatie 2

@Jason vandaag alweer problemen met de programmering van deze zender. The goldbergs hoort nu bezig te zijn maar Friends is bezig. Om 15:25 moet modern family beginnen, maar er begint nu een nieuwe aflevering van Friends. Hoe zit het hier nu mee? Ik hoor er niks meer over namelijk.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @deesvlees, Comedy Central heeft inderdaad weer een incorrecte TV gids, sorry voor het ongemak en tegelijkertijd bedankt voor jouw melding! Ik pak dit op en zet het linea recta door naar de specialistenafdeling.

 

Reputatie 7
Badge +7

UPDATE @deesvlees: wanneer je het modem én de TV Box herstart zonder internetkabel, krijg je dan een andere TV gids te zien? Ik heb momenteel het volgende in mijn scherm staan:

In dit geval klopt de programmering nog steeds niet namelijk, het lijkt erop dat deze precies één programma achterloopt op de daadwerkelijke uitzending. Zo begint zojuist de tweede aflevering van South Park omstreeks 17:07, terwijl Family Guy had moeten starten, volgens de gids. Dit was 's middags eerder ook het geval inderdaad.

Reputatie 2

@jason gedaan wat je zei en ik zie dit terwijl southpark bezig is

 

Reputatie 7
Badge +7

@deesvlees Bedankt voor de foto en je update, ik heb het doorgezet en we hebben het probleem aangemeld. Mocht ik meer weten, dan hoor je het direct. 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen, we hebben contact gezocht met de contentleverancier. Het lijkt namelijk te spelen bij meerdere providers en zal daarom vanuit hen moeten worden hersteld. Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +7

@deesvlees Kun jij bevestigen dat de gids ook aan jouw kant weer lijkt te kloppen? We zijn namelijk voorbeelden aan het verzamelen, maar op dit moment speelt de zender af wat er in de gids staat.

Reputatie 2

@Jason de gids lijkt inderdaad weer te kloppen.

Reputatie 7
Badge +7

Top dankjewel voor je update! We houden het hier scherp in de gaten, mocht het weer afwijken van de daadwerkelijke uitzending, dan nemen we meteen weer contact op met de contentleverancier.

Reputatie 2

@Jason het is weer zover helaas. De programmering klopt weer niet. Friends zou bezig moeten zijn (14:55) maar Anger management is bezig. Het probleem lijkt zich continu te herhalen dan gaat het een weekje goed en dan is het weer mis.

Reputatie 7
Badge +7

@deesvlees Thanks voor je melding, ik vraag meteen aan anderen of dit ook bij andere providers speelt → hier kom ik snel op terug. Dit lijkt een structureel probleem te zijn aan content leverancier zijde. We gaan het weer uitzoeken, to be continued!

Reputatie 2

@Jason nu lijkt het overigens weer te kloppen maar ik heb weer opnames van gister die niet goed zijn.

Reputatie 7
Badge +7

@deesvlees We spraken net met de content leverancier en daar werd aangegeven dat het nu inderdaad klopt. Zowel bij T-Mobile als bij andere providers. Het lijkt van dag tot dag te fluctueren. 

Kun jij voorbeelden in dit topic aanleveren? Dan stuur ik ze meteen door zodat bij hen inzichtelijk is wanneer het wel/niet klopt, superbedankt alvast! 

Reageer