Beantwoord

Programmering T-mobile t.v. gids loopt niet synchroon met uitzending/opnames

  • 27 November 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 3

Vanaf juli 2021 ben ik abonnee van T-Mobile. Regelmatig word ik ‘verrast’ door onregelmatigheden, die ik elders (hetzij via de community hetzij via chats) bij T-mobile gemeld heb. Sinds enige dagen kan ik het volgende item aan mijn lijst toevoegen: door mij ingestelde herhalingsopnames op BBC First blijken niet synchroom te lopen met programma's die op dat moment daadwerkelijk worden uitgezonden. Enige voorbeelden: ‘Rosemary and Thyme’ heeft plaats gemaakt voor een gedeeltelijke uitzending van ‘Miss. Fisher's Murder Mysteries’, en via mijn opname van ‘Miss Fisher's Murder Mysteries’ kijk ik vervolgens halverwege naar een opname van ‘New Tricks’. Soortgelijke verwisselingen doen zich ook voor bij ‘All creatures great and small', ‘Grantchester’ en ‘Chilvalry'. Ben ik de enige die dit manco ondergaat? Zo ja, wat is dan de oorzaak van dit euvel? Ik ben benieuwd naar (eventuele) reacties. 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 28 November 2022, 16:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @dejon049, heel fijn dat je dit issue zo helder omschrijft! Ik snap helemaal dat dit geen prettige verrassing is en dat je verwacht dat de juiste programma’s worden opgenomen. Zojuist ben ik gaan checken of dit met de programmering van de tv-gids te maken heeft, maar hierbij heb ik de hulp van mijn collega’s ingeschakeld. Dit signaal heb ik net direct doorgespeeld naar onze tv-specialisten met de vraag of er een algemeen issue speelt op BBC First. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Ik wil dit namelijk heel rap voor je oplossen! 🍀

Reputatie 3

Hi @dejon049, heel fijn dat je dit issue zo helder omschrijft! Ik snap helemaal dat dit geen prettige verrassing is en dat je verwacht dat de juiste programma’s worden opgenomen. Zojuist ben ik gaan checken of dit met de programmering van de tv-gids te maken heeft, maar hierbij heb ik de hulp van mijn collega’s ingeschakeld. Dit signaal heb ik net direct doorgespeeld naar onze tv-specialisten met de vraag of er een algemeen issue speelt op BBC First. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Ik wil dit namelijk heel rap voor je oplossen! 🍀

Ik ben benieuwd naar de terugkoppeling (en vooral ook hoe lang deze duurt). 

Reputatie 7
Badge

@dejon049 er is vorige week iets misgegaan met het verwerken van updates in de programmering van BBC First. Dit is (naar horen zeggen) opgelost. Dus hopelijk kan je bevestigen dat de problemen (deels) opgelost zijn?

Reputatie 3

Programma's worden inderdaad weer synchroom opgenomen. 

Vervolgens herhaling van eerder (o.a. via chat) gemelde problemen:

  • Opnames beginnen later en het beeld loopt steeds vast. 
  • Ontvangst van e-mails via Thunderbird lukt niet meer. 
  • Herhalingen van programma's die ik eerder via ‘mijn opnames’ heb stopgezet worden opnieuw opgenomen (en zijn inmiddels weer door mij verwijderd). 

T-Mobile blijft mij ‘verrassen'. 

Zal ik - na 1 ½ jaar sukkelen met T-Mobile - dan toch maar in 2023 een nieuwe start maken en weer met oude leverancier van telecommunicatie in zee gaan? 

Reageer