Beantwoord

Radio gaat storen na verloop van tijd


Reputatie 1

Hi,

Ik had dit probleem vorig jaar ook al maar toen was het op eens verholpen (misschien een aanpassing in het netwerk of software update). 

Het probleem is dat als we radio luisteren (etone tuner) dat na een paar ur het geluid gaat haperen/storen. ALs ik vervolgens van zender verander en oo als ik weer terug ga naar de orginele zender dan is het probleem verholpen.

2de probleem als ik een SBS zender blauwe knop dan stopt die na verloop van tijd met een zwart scherm en een foutmelding.

Groet,
Julian 

icon

Beste antwoord door Boris 4 June 2022, 09:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 1

Hi @Boris bedoel je hier mee dat binnenkort in een van deze batches wordt meegenomen? 
Want @Lisa goed begrepen heb is dat de oplossing voor de issues die ik momenteel ervaar.

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos,

Wanneer dit voor jou het geval is, is moeilijk te bepalen. Weet dat we constant bezig zijn met overzettingen. Wanneer jij aan de beurt bent, krijg je dat ruim van te voren te horen. We laten je het weten! 

Reputatie 1

@Boris ik begrijp je antwoord niet, maar misschien ligt dat aan mij vraag.
@Lisa vroeg of ik overgezet wou worden. Mijn antwoord daarop is ja. Is dit nu iets wat eerder gaat gebeuren dan normaal gesproken het plan was (dus voor de vraag/suggestie van Lisa)?

Of is er niets veranderd in de planning en wordt ik ooit een keer overgezet en kan dat bij wijze van spreken ook nog een jaar duren?

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, excuses voor de verwarring! Ik wilde dit inderdaad graag zelf voor jou in orde maken en heb zojuist dan ook gelijk de aanvraag voor de migratie voor jou in orde gemaakt. Omdat er een beetje een miscommunicatie heeft plaatsgevonden en er daardoor wat tijd overheen is gegaan, bied ik jou graag de optie aan om versneld over te gaan naar het nieuwe tv-platform. Wil je daar gebruik van maken? Dan kunnen mijn collega's jou na het weekend al gelijk overzetten en hoef je niet nog twee weken te wachten! 💪

Reputatie 1

@Lisa geen probleem. Ik maak graag gebruik van je aanbod om versneld over te gaan naar het nieuwe platform. 

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, ik hoop dat je ook volop geniet van dit mooie weer vandaag! Helemaal super, dit heb ik zojuist voor je geregeld. Mijn collega heeft jou net overgezet naar het nieuwe tv-platform, dus je kan dit op je eigen gemakje verkennen. Heel veel kijk-plezier!

Reputatie 1

Hi @Lisa ik merkte het al, de tuner ging op eens herstarten 😏

Dank voor het overzetten!!! Hopelijk zijn de problemen nu weg.

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, heel graag gedaan! Yes, ik hoor heel graag van je of jij een positief verschil merkt. Laat je dit hier nog weten? Veel succes met de hitte vandaag! ☀

Reputatie 1

Hi @Lisa, ik wou nog even laten weten dat alles sinds de migratie naar het nieuwe platform perfect werkt. Geen last meer gehad van storende radio en de blauwe knop bij SBS werkt nu ook zoals het zou moeten werken. Bedankt nog voor alle support!

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, super dat je dit hier aangeeft! Ik ben helemaal blij om te lezen dat alles nu perfect werkt, merci voor het melden. Maak er een heel mooi en zonnig weekend van! 😊