Beantwoord

Radio luisteren

  • 15 January 2018
  • 8 reacties
  • 1916 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo

Ik heb sinds vandaag tmobile thuis en alles werkt,maar nu is mijn vraag,kan ik ook radio luisteren zonder dat de tv aan moet staan?
Hij is gekoppeld aan mijn soundbar,maar zodra de tv uit gaat heb ik ook geen geluid meer
Ik zat voorheen bij kpn en daar kon het iig wel
Alvast bedankt voor antwoord

Mvg chantal banning
icon

Beste antwoord door Brian 20 January 2018, 13:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hey Chantal, allereerst van harte welkom! Ik heb zelf geen ervaring met een soundbar maar dit moet zeker mogelijk zijn! Hoe heb je de soundbar aangesloten? Rechtstreeks op de TV of zit hier nog een versterker tussen? Als je de TV Box, de TV én de soundbar aansluit op de versterker dan kan je de TV uitzetten, het geluid van de soundbar blijft dan doorlopen omdat de TV Box ook nog aan staat en het signaal doorgegeven wordt via de versterker. Als je de soundbar rechtstreeks op de TV aansluit dan geeft deze geen geluid meer omdat er dan geen signaal meer doorgegeven wordt vanuit de TV zodra je deze uit zet.

Voor de zekerheid nog even een voor de hand liggende vraag maar hoe zet je de TV uit? Als je dit doet met de afstandsbediening van de TV Box dan gaan beide uit en zal je dus ook geen geluid meer hebben. Als je de TV met de afstandsbediening van de TV zelf uit zet dan blijft de TV Box aan. Laat je nog even weten of het gelukt is? 😉
Hallo Brian

Ik heb de tv ontvanger aangesloten met een rode en witte tulp in de tv ontvanger en een stekker in de soundbar
Maar zodra ik de tv uitdoe heb ik ook geen geluid meer,heb er geen versterker tussen
De tv doe ik altijd uit met de afstandsbediening van de tv zelf

Groeten Chantal
Reputatie 7