Beantwoord

Radio-ontvangst op TV Box

  • 16 February 2018
  • 6 reacties
  • 520 Bekeken

Hoe krijg ik radio van NED2 via de interactieve TV box van tmobile thuis glasvezel. Hoe zie ik het verschil tussen radio en TV op het scherm van de Interactieve TV box?
icon

Beste antwoord door Xsjlo 16 February 2018, 16:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Hoi EricGary,

In het hoofdmenu vind je alle mogelijkheden van de Interactieve TV Box. De indeling van het menu bestaat uit: "Live" , "On Demand" en "Instellingen".

Onder "Live" vind je de basisdiensten: "Gids", "Radio luisteren" en "TV kijken".

Hier kies je dan voor Radio en kan je NPO2 luisteren, je ziet het als het goed is doordat er een logo door je beeld heen gaat, dan weet je hey dit is de radio!

Succes en veel luisterplezier!
Dank je Xsjlo,
Wat ik storend vind is dat je de TV aan moet zetten om de keuze tv of radio te maken. Dat is toch omslachtig en niet gebruiks vriendelijk.
Mvg EricGary
Reputatie 2
Hoi EricGary,

Dat is inderdaad wennen, alleen Ziggo bied analoge radio aan.
Via je Surroundset zou het ook kunnen, echter niet elk merk Surround ondersteund dat.

Fijn weekend,
Groet,
Xsjlo
Hoi Xsjlo
Wat ik nu doe is na het TV kijken de Radio alvast selecteren voordat ik de TV uitzet.
Vanmorgen de zaak via de Logitech Harmony, radio luisteren geselecteerd en warempel het geselecteerde radiokanaal speelt.
Mvg EricGary
Reputatie 2
Kijk dat is goed nieuws.

Nu kan de tv weer uit.

Fijn weekend!
Groet,
Xsjlo
Reputatie 7
Hoi EricGary,

Fijn dat je het inmiddels al werkend hebt gekregen met de tips van Xsjlo (bedankt!). De TV kan inderdaad (na het inschakelen van het juiste kanaal) gewoon uit, terwijl het geluid over je versterker gewoon blijft doorlopen. 🆒

Reageer