Beantwoord

radio signaal

  • 13 April 2022
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

ik ben tevreden met t-mobile, alleen mijn vraag is of er iemand een oplossing weet voor het radiosignaal ,ik was namelijk gewend bij kpn .met een tulpstekker uit mijn stereo met jackplug in het tv kastje . tv aan en zoeken naar een radio zender als ik die gevonden had  zette ik mijn stereo aan op aux kreeg ik het radio signaal door en kon ik de tv uitzetten had ik alleen radio. wie weet hier wat op ?

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 April 2022, 21:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Als het goed is heb je op de achterzijde van je TV Ontvanger een kleine aansluiting zitten voor een 3,5mm audio-jack. Als je een kabel hebt met een 3,5mm male en aan de andere kant aansluitingen die op je stereo-installatie passen dan zou het in principe moeten werken.

 

Mogelijk heb je een kabel nodig zoals bijvoorbeeld ( in geval van stereo-installaties het meest voorkomende );

Mini jack 3.5mm naar 2x cinch (tulp) male.

Note;

Als je gebruik maakt van T-Mobile TV zonder digitale ontvanger, dan is het helaas niet mogelijk radio te luisteren met de televisie uit. In dat geval maak je namelijk gebruik van de T-Mobile TV app. Enige oplossing in dat geval is om dan alsnog de ontvanger te bestellen.

 

Dank je Gerrit ,ik ga er mee aan de gang.