Beantwoord

Reclame doorspoelen na pauzeren

  • 27 March 2023
  • 8 reacties
  • 1049 Bekeken

Hallo,

Ik kom van Ziggo, en ben gewent dat ik een programma kan pauzeren om vervolgens de reclame door te spoelen. Dit gaat daar op elke zender en met elk programma. Nu hier bij T-mobile ben je verplicht de reclame te kijken, behalve als je het programma opneemt, bij pauzeren is het niet mogelijk. Ik weet dat bij je KPN ook gewoon kunt doorspoelen na pauzeren. Wat is dit voor gekkigheid, krijgen jullie betaald om ons die reclame door de strot te drukken?

Mvgr,

Vincent 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 29 March 2023, 10:18

Bekijk origineel

8 reacties

Er is niks aangeboden!! Tmobile is met een ander platform gaan werken. Ik wist van niks. Mijn entone box met dvr abonnement functioneerde stomweg niet meer. Kon eerst meerdere zaken opnemen, en in eens maar 1 programma, kreeg melding “ u heeft geen abonnement voor opnemen” euhhhh… dat had ik dus wel!! Ik kon ook na pauzeren (op alle zenders) doorspoelen! Nu lukt dat dus niet! Ander platform is niet best. 
verplicht cloudopname, en niet meer kunnen doorspoelen na reclame!! 

Hoi @evdpitte, er is zeker geen kwestie van moeten. We bieden je de keuze voorafgaand aan de daadwerkelijke migratie, om gebruik te blijven maken van de fysieke recorder óf om naar Cloud Opnemen over te gaan. Indien je dan voor Cloud Opnemen gekozen hebt, kun je inderdaad niet meer terug naar de hdd. 

  • De foutmelding is een bug en de workaround is inderdaad nog steeds het op <OK> drukken;
  • Ook de digitale klok wordt nog aan gewerkt. Dit betreft eveneens een bug;
  • Idem;
  • Dit lijkt me of een gezichtsbedrog situatie of wederom een bug. Maar om alles uit te sluiten, zal ik navragen of dit bekend is. Dank voor de feedback!

 

 

Reputatie 7
Badge +6

@evdpitte Ter aanvulling op @Jason: als het goed is, kun je ook doorspoelen met de cijfertoetsen. Als je 16 intoetst, ga je naar de 16e minuut van de opname.

Volgens mij lopen er nu twee dingen door elkaar. Doorspoelen kan bij opnames altijd, maar bij terugkijken (en daar valt pauzeren onder) kan het alleen bij NPO-zenders (en nog een paar andere, minder populaire zenders).

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @evdpitte, er is zeker geen kwestie van moeten. We bieden je de keuze voorafgaand aan de daadwerkelijke migratie, om gebruik te blijven maken van de fysieke recorder óf om naar Cloud Opnemen over te gaan. Indien je dan voor Cloud Opnemen gekozen hebt, kun je inderdaad niet meer terug naar de hdd. 

  • De foutmelding is een bug en de workaround is inderdaad nog steeds het op <OK> drukken;
  • Ook de digitale klok wordt nog aan gewerkt. Dit betreft eveneens een bug;
  • Idem;
  • Dit lijkt me of een gezichtsbedrog situatie of wederom een bug. Maar om alles uit te sluiten, zal ik navragen of dit bekend is. Dank voor de feedback!

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na de “update” moeten we gebruik maken van de cloud opname functionaliteit in plaats van de harddisk die in de entone box zit. Vroeger kon ik het beeld pauzeren en later doorspoelen. Nu, met cloud-opname, mag ik bij commerciele zenders wel terugspoelen, maar niet  meer vooruit spoelen. Ook als een programma dat nog bezig is opgenomen wordt kan ik niet doorspoelen.

Dit had van te voren gecommuniceerd moeten worden, want ik ben zeer ontevreden over deze verslechtering.

Andere, maar minder belangrijke, problemen die ik zie:

  • Iedere keer als ik de settop box start krijg ik een foutmelding dat er geen netwerk verbinding is. Deze is door “OK” drukken gemakkelijk op te lossen
  • De digitale klok staat nu ‘uit’ als de settop box op standby gezet wordt. 
  • De intensiteit van de digitale klok, als deze aan staat, is veel te hoog
  • Ik kan nu 32x doosrpoelen (op NPO1,2,3..).. Deze snelheid wordt echter helemaal niet gehaald.. Het lijkt zelfs alsof het oude 16x doorspoelen sneller ging dan de nieuwe 16x doorspoelen.

 

Dank voor je reactie, Demi. Maar bij de 'oude' tv, van voor de update, kon het toch echt wel. Al sinds ik tv van T-mobile heb. Het is sinds de update dat het niet meer kan (en ik vind het echt waardeloos).

Ik las dat je kon opnemen en dan tijdens de opname kon beginnen met kijken, maar dat werkt niet, want dan staat de opname er nog niet. Ik vind de update vooralsnog geen verbetering. 

Reputatie 7
Badge +8

@WimO1 Dat is wel gek, want in principe zou het helemaal niet mogelijk moeten zijn om reclames door te spoelen wanneer je de commerciële zender gepauzeerd hebt. Ook niet tijdens een programma zelf. Dit is alleen mogelijk op NPO 1, 2 en 3.

Even checken: ik heb sinds 2 dagen de update voor TV van T-mobile. Daarvoor kon ik ook bij commerciële zenders doorspoelen als ik gepauzeerd had. Nu kan dat niet meer. Hebben die zenders hun rechten in de tussentijd veranderd of komt dat door de update? Ik ben er niet gecharmeerd van...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vincent246, welkom op onze Community! Dit is inderdaad niet mogelijk bij ons. Doorspoelen van reclames werkt alleen met opnames. Dit heeft te maken met bepaalde rechten van de zenders, hier beschikken wij niet over. Als er verder nog iets wat ik voor je kan betekenen, laat het dan weten! Ik wens je nog een fijne dag.

Reageer