Beantwoord

Regionale zenders doen het niet.


Reputatie 2

Mijn regionale zenders doen het niet. Is inmiddels gemeld.

icon

Beste antwoord door Lisa 6 May 2022, 13:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 2

De laatste vraag over instellen ondertiteling hoeft niet meer beantwoord te worden. Ik heb het gevonden en het werkt. Ondertiteling blijft aan staan. Ik had niet in de gaten dat je moet blijven klikken op zender ondertitelen, dan kom je na een aantal talen bij dovenondertiteling. Sorry voor de overlast.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Rien.1945, ik hoop dat je van een heerlijk Pinksterweekend hebt genoten - ondanks het flutweer haha! Super tof om te lezen dat jij zo enthousiast bent over het nieuwe platform en merci voor het delen van jouw bevindingen.

Heel fijn dat je een nóg snellere manier hebt gevonden voor de ondertiteling, perfect. En je zorgt zeker niet voor overlast, ik ben juist heel blij dat je hiervoor aanklopt en dat je dit zelf hebt gevonden. Je mag altijd in dit topic (en andere topics ook uiteraard) aankloppen. Wat betreft jouw vraag over het opnemen, je kunt inderdaad enorm veel opnemen zoals @TMTV ook al aangeeft. Graag zet ik je het onderstaande lijstje door van wat Cloud Opnemen allemaal kan:

  • 200 uur opnemen, afspelen, pauzeren & doorspoelen*
  • Er kunnen max. 100 opnames ingepland staan
  • Programma’s blijven max. 1 jaar beschikbaar
  • Onbeperkt aantal programma’s tegelijkertijd opnemen
  • Opnames inplannen & bekijken vanaf alle apparaten
  • Series in het geheel opnemen

Heel graag gedaan, ik hielp je met liefde. Ik ben in ieder geval helemaal vrolijk geworden van jouw enthousiaste updates. Geniet van het platform en maak er mooie week van! 😁

 

Reputatie 2

Hallo Lisa.

Bedankt voor je leuke reactie en gegevens over opnemen. En bedankt voor de gehele begeleiding.