Beantwoord

Registratie TV Box nog steeds niet mogelijk

  • 7 July 2020
  • 6 reacties
  • 905 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties

Het is blijkbaar nog steeds een voortdurend probleem, dacht dat het intussen wel opgelost was, maar nee mijn tv box hangt op het registratie probleem en is dus totaal onbruikbaar. Wat te doen, volgens de helpdesk kan het nog geruime tijd duren voor dit nutteloze kastje wat gaat doen!!!!! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 July 2020, 18:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hagees 

Het zou al opgelost moeten zijn, heb je je modem herstart of tv box even van het stroom halen?

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/06-05-2020-problemen-registreren-tv-box-323421

Reputatie 1

Ja alles gedaan, ook reset modem huawei. Geen resultaat .

Reputatie 7
Badge +4

Hi @hagees,

Bedankt dat je al veel hebt geprobeerd! Ik zie dat mijn telefonische collega's ook alles uit de kast hebben gehaald, maar dat het probleem desondanks niet is opgelost. Zij hebben het probleem doorgezet naar onze technische dienst, zodat het probleem opgelost kan worden. Hoewel ik weet dat het geen perfecte tijdelijke oplossing is, zou je eventueel in de tussentijd gebruik kunnen maken van TV Anywhere. Meer informatie over TV Anywhere vindt je hier: TV Anywhere. Ondertussen gaan wij hard aan de slag en houden wij je op de hoogte!

Reputatie 1

Intussen een tijdelijke oplossing gevonden, doordat blijkbaar de oude tv pincode nog in het systeem staat deze bij de registratie ingevoerd , en die werkt nog. Dus de nieuwe pincode werkt niet. De vraag is dan hoelang duurt het voordat alles nu goed geregistreerd staat, want waarschijnlijk wanneer Tmobile dit gaat veranderen zal de box het weer niet doen.

Reputatie 1

Het is nu 6 dagen geleden dat ik melding heb gemaakt van de foute pincode. Blijkbaar interesseert het Tmobile niet om dit recht te zetten, heel teleurstellend. Meermaals gebeld en ja, we corrigeren het. 

De oude pincode werkt nog steeds, maar ja!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hagees, we hadden zeker met een update kunnen komen, sorry daarvoor! Er lijkt was mis te gaan met de koppeling TV-account en registratie TV Box. Onze expert heeft het neergelegd bij de TV-toppers zodat de oplossing sneller gevonden wordt. 

De ervaring leert dat het TV-account opnieuw geregistreerd en gekoppeld zal moeten worden aan de box, dan zou de nieuwe pincode wel moeten werken. We hebben nog wat tijd nodig om dit verder te onderzoeken. 

Reageer