Beantwoord

Reset TV-box met opnamefunctie

  • 3 August 2021
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo Tmobile,

 

Kan een Tmobile moderator onze TVbox met Harddisk recorder Entone-27 welke MAC addres 00:03:e6:c7:13:e2 en Serienr 65232871 heeft een factory reset geven?

Ik heb zojuist deze achter de huawei hg659 aangesloten (gebruik normaal eigen router).

De andere tvboxen werken prima.

 

Bedankt,

 

Roeland

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 August 2021, 21:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @roelandk Ik zie dat je een nieuw Zyxel modem van ons hebt ontvangen en dat een monteur dit voor jou gaat installeren. Zo te zien, heb je alleen nog geen afspraak ingepland. Je hebt hier als het goed is al een sms/e-mail over ontvangen. Wellicht dat het beter is om de reset uit te voeren wanneer de TV Box op het nieuwe modem van ons is aangesloten. Verder zie ik in het systeem geen TV Box met harddisk recorder en alleen een TV Box Aria 610 geregistreerd staan. Klopt dit en moet de Aria 610 een reset krijgen?

Hallo @Demi ,

Ik heb geen nieuw modem nodig. Normaal gesproken gebruik ik een eigen modem\router. Voor nu de T-mobile originele modem aangesloten, zodat de Entone gereset kan. Nieuwe modem kan wat mij betreft gewoon retour.

We hebben de TV-Box met recorder 2e hands gekregen, maar deze moet gereset om te kunnen werken. Onze TVbox Aria 610 werkt prima, Internet enzo werken allemaal zonder probleem.

Groet 

Roeland

@roelandk Dat gaat dus niet, je kan alleen door T-Mobile verstrekte TV boxen gebruiken, geen uit het grijze circuit opgeduikeld exemplaar, je bent blij gemaakt met een dooie mus.

Hallo @Doornekamp33,

In de voorwaarden van T-Mobile staat nergens dat ik geen eigen apparatuur mag gebruiken. Apparatuur is over te nemen aan het einde van looptijd van een contract, dus niks grijs aan. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @roelandk,

Het punt van @Doornekamp33 kan ik volledig onderschrijven en het is voor ons niet mogelijk om ondersteuning te bieden op een TV Box die niet door ons geleverd is. Het staat je inderdaad vrij om eigen apparatuur te gebruiken, alleen bieden wij hier geen ondersteuning op. Mocht je de TV Box alsnog willen resetten, dan raad ik je aan om de mogelijkheid hiertoe te vinden in de handleiding van de TV Box. Vrijwel alle apparatuur beschikt namelijk over een dergelijke mogelijkheid om dit zelf uit te voeren. 

Aangezien al onze apparatuur in bruikleen is, diende de vorige gebruiker deze wél te retourneren als de TV Box met harddiskrecorder van ons afkomstig was.

@roelandk ,klopt dat er in de voorwaarden niet staat dat eigen apperatuur niet mag,  alleen staat er wel dat je tv krijgt via de aangesloten box of via de all kunt streamen en er is nu geloof ik ook een smart tv app in de maak.

Tevens staat er in de overeenkomst dat je de spullen in bruikleen krijgt en deze na de beëindiging van de diensten behoort te retourneren, Doe je dat niet je een afkoopsom dient te betalen.

En daar komen we in het grijze gebied, de boxen zijn eigendom van T-Mobile maar na het betalen van de afkoopsom ziet T-Mobile wettelijk af van de box, hij mag dus verkocht worden of wat dan ook, alleen kan T-Mobile hem weigeren op het netwerk,  en zoals @Cal Ook al zegt, ondersteunen hoeven ze hem niet, is niet door hun geleverd word ook niet voor betaald, in principe betaal je 5 euro voor elke extra box.

Oke bedankt, gaat de tv box weer terug naar de vorige eigenaar.

Reageer