resolutie op tv app mobiel

  • 23 February 2023
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een samsung galaxy s21 en als ik de tv anywhere app gebruik, is de hoogstmogelijke resolutie 720p! Als ik de de app gebruik op de android box is het wel 1080p50. Ik had al gelezen dat de maximum resolutie opzettelijk op 720p is gezet voor mobiel, maar gaat hier nog verandering in komen? Is 720p eigelijk niet iets voor het verleden?? Daarnaast is de bandbreedte van 8mb ook laag als je kijkt naar de concurrent (kpn) die al aan het ophogen naar 12.5 zijn. 

 

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Tonnafrass, welkom op onze Community! We hebben bewust daarvoor gekozen omdat het een klein scherm is. Veel mobiele toestellen kunnen ook niet meer aan dan 720p. Dit wordt voor nu ook niet aangepast. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Ik heb een samsung galaxy s21 en als ik de tv anywhere app gebruik, is de hoogstmogelijke resolutie 720p! Als ik de de app gebruik op de android box is het wel 1080p50. Ik had al gelezen dat de maximum resolutie opzettelijk op 720p is gezet voor mobiel, maar gaat hier nog verandering in komen? Is 720p eigelijk niet iets voor het verleden?? Daarnaast is de bandbreedte van 8mb ook laag als je kijkt naar de concurrent (kpn) die al aan het ophogen naar 12.5 zijn. 

 

 

Daarnaast wil ik erbij vermelden dat als ik op het zelfde toestel inlog op tmobile tv in de webbrowser dat ik wel gewoon in 1080p kan kijken. Dus het is in feite gewoon mogelijk, maar voor het gebruiksgemak zou ik dot toch liever via de app hebben aangezien ik mer dat de site niet ontworpen is voor smartphone gebruik.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tonnafrass, welkom op onze Community! We hebben bewust daarvoor gekozen omdat het een klein scherm is. Veel mobiele toestellen kunnen ook niet meer aan dan 720p. Dit wordt voor nu ook niet aangepast. 

Reputatie 1

@Tommie Ik vind dit toch wel jammer. Op de espn app kan ik bijvoorbeels wel 1080p kijken. Die zullen toch ook wel een oplossing hebben voor het feit dat sommige apparaten dit niet aankunnen. Lijkt mij dat een goede it'er dat zo zou kunnen regelen voor ons. Die zit er toch wel bij t mobile?

Reageer