Beantwoord

resolutie TV Box aanpassen

  • 16 November 2020
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

Reputatie 2

Kan ik in de oude omgeving mijn resolutie aanpassen of aan laten passen ? Ik heb een entone  515 met opnamefunctie.  Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door apis4 16 November 2020, 21:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Jordi99 We maken het binnenkort mogelijk voor iedereen om zelf de resolutie te kunnen kiezen. Ik durf niet exact te zeggen wanneer maar eventuele onvoorzienen problemen voorbehouden zal dit beschikbaar worden met de eerstvolgende update.

Reputatie 2

@apis4 ik heb de nieuwe afstandsbediening.... daar ook een truc voor ?

 

Gr. Jordi 

Reputatie 6
Badge

Kan ik in de oude omgeving mijn resolutie aanpassen of aan laten passen ? Ik heb een entone  515 met opnamefunctie.  Alvast bedankt. 

 

Er stond hier ergens in een van de sticky topics een uitgebreide instructie om in dit service menu van de Entone zelf te komen, dus ja je zou het zelf kunnen doen (met de oude afstandsbediening). Zie het zo gauw niet terug dus mogelijk is die post verwijderd :no_mouth: (maar misschien is dezelfde info gewoon ergens anders ook te vinden ‘service menu entone’ oid als zoektermen bijv.)

Ah hier staat die post: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/feedback-nieuwe-t-mobile-tv-326106?postid=1581322#post1581322

Reageer