Beantwoord

Resolutie tv-ontvanger slaapkamer verspringt steeds

  • 4 June 2019
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Reputatie 3
Goedemiddag,

Ik heb al enige tijd dat mijn tv-ontvanger in de slaapkamer steeds van resolutie verspringt bij het zappen en daar vervolgens in blijft hangen. Als ik de ontvanger dan van de stroom haal, weer aansluit of via het menu laat herstarten, staat ie weer goed, totdat ik naar een andere zender wil. Ik heb een foto bijgevoegd hoe het beeld eruit ziet. Ook heb ik een ander apparaat getest op de HDMI-aansluiting om uit te sluiten of het aan de TV of de HDMI-kabel ligt. Dat werkte goed.

Vorige week met T-Mobile gebeld en die vertelden mij toen dat er een algemene storing was. Is dat nog steeds zo?

O ja, in de woonkamer werkt alles wel gewoon goed en heb ik normaal beeld.
icon

Beste antwoord door Sander 14 June 2019, 15:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @ceelenblokker,

Klopt, bedankt voor het aangeven! Dit is inderdaad een bekend issue. In dit topic wordt er volop over gepraat: resolutie TV Box.

Het bleek een lastig issue. Het speelde slechts bij een zeer kleine groep klanten en dan nog op alle verschillende netwerken, TV Boxen en TV's. Er zat geen lijn in. We hebben toch stappen gemaakt. Voor verschillende TV Boxen is de oplossing een korte stroomonderbreking. Hierna zal het niet meer voorkomen. Blijft het bij jou, dan zit je net in die groep waarbij het nog niet is opgelost. In het eerder genoemde topic houden we iedereen op de hoogte!

Excuus voor het ongemak.

Reageer