Beantwoord

Retourdoos niet ontvangen

  • 9 September 2018
  • 3 reacties
  • 645 Bekeken

Goedemiddag,

Ik kreeg gisteren een mailtje binnen met de volgende tekst:

----------------------------------------------------------------------
Misschien ben je even druk geweest met andere dingen, maar we hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

0 modem
1 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Retour sturen
1. Gebruik de retourdoos die je 3 weken geleden van ons hebt ontvangen
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde Kiala Punt (www.kiala.nl) of PostNL Servicepunt (www.postnl.nl).

-----------------------------------------------------------------------

Nu heb ik de afgelopen 3 weken helemaal geen retourdoos ontvangen. En daarnaast is het tv abonnement pas deze week afgelopen. Dus het kan nooit dat het al langer dan 3 weken geleden is dat de apparatuur terug gestuurd had moeten worden.
Nu is mijn vraag: kunnen jullie svp een retourdoos opsturen zodat ik de tv box kan retourneren en zonder een mogelijke claim van 90 euro omdat het 'te laat' zou zijn??

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,
Jeffrey
icon

Beste antwoord door Sander 14 September 2018, 10:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Rcthans,

Geen probleem! Je kunt de apparatuur terugsturen in een andere doos. De gegevens zie je hierboven. Vergeet je niet het verzendbewijs te bewaren? Als wij de spullen hebben ontvangen krijg je een bevestigingsmail van ons. Alvast bedankt voor het retourneren!
Zelfde hier, heb ook de mail gehad. Maar nooit een retourdoos.

Is het helemaal goed gegaan met het opsturen in een andere doos?
Reputatie 7
Hoi Jeffrey,

Met alle liefde stuur ik je alsnog een retourdoos op. Maar ik heb een nog betere oplossing. Je kunt namelijk ook een schoenendoos of doosje van de super gebruiken om de TV Box inclusief afstandsbediening terug te sturen. Je kunt onderstaand retouradres gebruiken. Het is een antwoordnummer, dus je hoeft geen postzegels te plakken. Voeg wel een klein briefje toe, zodat we weten van wie we de TV Box ontvangen hebben.

Ook hebben we een mooie video hierover gemaakt:



Adres:
BNS Data Logistics
O.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Reageer