Beantwoord

Retourlabel voor TV Box

  • 4 September 2022
  • 6 reacties
  • 398 Bekeken

Reputatie 1

Hi!

 

Omdat ik een tv box heb gekocht wil ik de tmobile box terugsturen. Dit heb ik aangegeven in my t-mobile thuis en ik heb een email ontvangen om de apparatuur retour te sturen, maar...:

 

- retourlabel link werkt niet

- er is geen nummer meegegeven voor retour

 

Ik kan het nu wel terugsturen naar het antwoordnummer, maar ik heb geen enkel referentienummer. Gaat dit wel goed?

 

Dank voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 4 September 2022, 16:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joriannn91 

Zie dit topic voor meer info over hoe je de tv box terug moet sturen.

Als je een briefje kan toevoegen met je klantnummer en NAW gegevens dan is dat ook wel voldoende volgens mij.

Reputatie 1

Dankjewel! Ik wacht komende week denk ik nog even af. Als de link niet gaat werken dan stuur ik mijn klantnummer inderdaad wel mee :-)

@Joriannn91 een TV box gekocht, wat heb je gekocht als ik vragen mag, een op Marktplaats verkochte T-Mobile TV box zal niet gaan werken via het T-Mobile TV platform, daarvoor moet je een abonnement hebben voor het aantal kastjes en die box krijg je er dan bij.

Heb je een Android box gekocht en wil je via de app kijken heb je inderdaad geen box nodig, alleen het abonnement op de app als je TM tv wilt kijken of een abbo op de dienst van je keuze.

Reputatie 1

@Joriannn91een TV box gekocht, wat heb je gekocht als ik vragen mag, een op Marktplaats verkochte T-Mobile TV box zal niet gaan werken via het T-Mobile TV platform, daarvoor moet je een abonnement hebben voor het aantal kastjes en die box krijg je er dan bij.

Heb je een Android box gekocht en wil je via de app kijken heb je inderdaad geen box nodig, alleen het abonnement op de app als je TM tv wilt kijken of een abbo op de dienst van je keuze.

Nee hoor, ik heb de Nvidia Shield gekocht. Je hebt bij t mobile geen box meer nodig en kan met de app kijken. Werkt prima!

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Joriannn91  Het probleem is bij TM bekent. 
Klik op de link die @Waqqas  je gaf daar kan je een retournummer opvragen.

Dat nummer kan je op de doos vermelden. Veel succes. 

@Joriannn91 , Dat is een goede keus inderdaad, en is een stuk meer keuze met wat je kan dan de TM box, je kan alle streamingdiensten ook gebruiken.

Reageer