[REVIEW] T-Mobile Thuis TV: Lights, Camera... Action!

[REVIEW] T-Mobile Thuis TV: Lights, Camera... Action!

Toon eerste reactie

105 reacties

Hmmm… navraag leert dat je AC3 (of stereo) kunt activeren, maar dit niet betekent dat er ook een Dolby Digital 5.1 track geleverd wordt. Het ziet er naar uit dat er niet meer dan 2.0 surround uit zal komen en het puur als codeertechniek gebruikt wordt. Zonde. Heb aangekaart dat dit vreemd is aangezien Dolby wel door de zenders geleverd wordt en er eerder wel sprake was dat dit kwam.

Zie mijn reactie hier:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-geniet-van-het-nieuwe-tv-anywhere-325233?postid=1574454#post1574454

Is er al meer bekend over de DD 5.1 stream? Ik heb gisteren getest met mijn Sonos Arc + 2 Sonos One's in 5.1 opstelling en had toch het idee dat ik met de TV Box een 5.1 stream kreeg. De Sonos liet dat in ieder geval zien als input en het klonk ook duidelijk meer ‘surround’ als wanneer ik Stereo had geselecteerd.

GEEN DD 5.1 is voor mij echt een dealbreaker, ook omdat me vooraf verteld is dat dit geleverd zou worden… Op de Apple TV zie ik het momenteel al helemaal niet, dus daar moet ook nog wat gebeuren om het als ‘volwaardig’ alternatief te zien…

24 uur geleden aangesloten, maar vooralsnog bijna spijt van mijn beslissing...

Reputatie 3

Is er al een update over de problemen met beeld kwaliteit en vertraging in het beeld?

Er gebeurd helemaal niks hier, Tmobile reageert nergens op, app wordt niet verbeterd. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik hieraan begonnen ben...

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @D-Vine en @mjagers, het is volkomen begrijpelijk dat jullie hierom vragen. Een aantal bugs is echter zeer lastig te fixen omdat de oorzaken vaak ingewikkelder in elkaar steken dan we aanvankelijk gedacht hadden. Er spelen nogal veel issues op dit moment, daarvan dient elk issue onafhankelijk van de ander aangepakt en onderzocht te worden. Dat zorgt er ook voor dat ons TV team langer de tijd nodig heeft dan bedoeld. 

Gelukkig is er licht aan het eind van de tunnel: onze TV experts hebben aangegeven op zeer korte termijn met (een) update(s) te komen in de verzameltopics. Dit neemt niet weg dat het te lang geduurd heeft natuurlijk, daarom hebben wij als moderators ook gevraagd of er schot in de zaak kan komen en dat lijkt nu eindelijk te gebeuren. Bedankt voor jullie feedback en geduld, ik weet dat de wachttijd niet makkelijk geweest is. Helemaal niet in deze barre tijden. We spreken elkaar snel in de verzameltopics, beloofd!

Verzameltopics: Feedback nieuwe TVA en Feedback nieuwe TMTV.

Reputatie 3

Hoi @D-Vine en @mjagers, het is volkomen begrijpelijk dat jullie hierom vragen. Een aantal bugs is echter zeer lastig te fixen omdat de oorzaken vaak ingewikkelder in elkaar steken dan we aanvankelijk gedacht hadden. Er spelen nogal veel issues op dit moment, daarvan dient elk issue onafhankelijk van de ander aangepakt en onderzocht te worden. Dat zorgt er ook voor dat ons TV team langer de tijd nodig heeft dan bedoeld. 

Gelukkig is er licht aan het eind van de tunnel: onze TV experts hebben aangegeven op zeer korte termijn met (een) update(s) te komen in de verzameltopics. Dit neemt niet weg dat het te lang geduurd heeft natuurlijk, daarom hebben wij als moderators ook gevraagd of er schot in de zaak kan komen en dat lijkt nu eindelijk te gebeuren. Bedankt voor jullie feedback en geduld, ik weet dat de wachttijd niet makkelijk geweest is. Helemaal niet in deze barre tijden. We spreken elkaar snel in de verzameltopics, beloofd!

Verzameltopics: Feedback nieuwe TVA en Feedback nieuwe TMTV.


bedankt voor de info.

kleine tip.

houd ons op de hoogte welke bugs als eerste worden gefixed en een road map welke fixes er aan zitten te komen. Zo begrijpen we als klant beter de problemen die getackeld moeten worden en wordt ons geduld niet zo op de proef gesteld.

 

 

Reageer