Beantwoord

rtl 5 heeft geen geluid


Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

icon

Beste antwoord door soepkip67 29 June 2022, 15:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

70 reacties

Ook bij ons is RTL5 een drama. Betreft postcode 4235.

RTL5 werkt ook niet goed via de app.

Overige zenders geen problemen.

Als het goed is, zou dit probleem inmiddels opgelost moeten zijn en was het van tijdelijke aard.

Is het bij jullie inmiddels ook opgelost @wilrietveld @Leo5A 

Reputatie 1

wij  hebben ook nog geen geluid bij rtl5,de rest werkt goed.

weet iemand hoe dit nu zit. Onze postcode 1338

Bij ons doet het geluid op rtl5 het ook al een paar dagen niet. Momenteel nog steeds last van.

Hier ook op dit moment geen geluid of geluid van iets totaal anders. Gordijn Ramsey is op en krijg spontaan geluid van een een of andere reclame.

heb hier ook al dagen last van

Helaas nog precies het zelfde probleem.

Is inderdaad al een probleem van dagen.

Hier in Amersfoort 3813 heeft ook al een week geen geluid op RTL5. 

Hier in Houten 3993 ook al een tijdje geen geluid bij RTL5 

Nieuw Buinen, postcode 9521za sws al 2 dagen geen geluid op rtl5, of veel te laat waardoor de spraak wel tot een kwartier achterloopt op het beeld

Reputatie 7

Hi allemaal, heel erg bedankt voor deze meldingen! Ik ga dit gelijk bespreken bij onze tv-meeting van deze ochtend. Zodra ik hier meer over hoor, dan laat ik het aan jullie weten. Excuses voor het ongemak. Kunnen jullie alvast laten weten of jullie ook gebruikmaken van externe audio-apparatuur? Ook wil ik aan jullie vragen of jullie dit op de TV Box ervaren of in de Smart TV App? Ik hoor het graag, zodat ik deze informatie door kan zetten. 

Zelfs cloudopname is niet goed. Heeft het zelfde probleem als de uitzending of terugkijken

Reputatie 7

Hi @Leo5A, dankjewel voor deze aanvulling! Zo kan ik dit ook meenemen. Kijk je daarnaast via de TV Box of via de Smart TV App? 

Ik kijk via de tv box en de tv anywhere app. Bij beide het zelfde probleem.

Reputatie 7

Hi allemaal, naar aanleiding van de tv-meeting heb ik te horen gekregen dat er vannacht een fix is geweest die dit probleem verholpen zou moeten hebben! Kunnen jullie testen of het sinds vanochtend weer werkt? Heb jij vanochtend nog getest of dit werkt @Leo5A? Ik hoor het heel graag.

Mocht het toch nog spelen, dan wil ik vragen of jullie hier concrete voorbeelden van door kunnen zetten. Hiermee bedoel ik of de programma's van RTL 5 dan doorgezet kunnen worden inclusief de datum en het tijdstip waarop dit probleem wordt ervaren. Heel erg bedankt alvast!

Ha Lisa,

Ik heb inderdaad weer geluid…

Nu even heerlijk Telsell kijken :)

Reputatie 7

Hi @MartinB68, wat super dat het weer werkt! Merci voor het aangeven en veel kijk-plezier. Dat blijft altijd verslavend he, Tell Sell haha. 

Reputatie 1

bij ons werkt het geluid ook weer top,wow lekker Tell Sell kijken geweldig dat.

postcode 1338

Voor nu lijkt het wel weer te werken.

 

De nieuwe uitzending lijkt weer te werken. Terugkijken van bijvoorbeeld de uitzending van gisteren is nog steeds prut (zal over een week opgelost zijn ;) )

Mijn ouders hebben hier nog steeds last van! Gister deed ie het sporadisch ineens, nu ineens niet meer. Modem is gereset, box uit en aan gezet. Werkt niet. Via de chatbot contact gehad, zei dat we iets met de setup knop moesten dien, maar die zit niet eens op de afstandsbediening. 

Mijn ouders hebben hier nog steeds last van! Gister deed ie het sporadisch ineens, nu ineens niet meer. Modem is gereset, box uit en aan gezet. Werkt niet. Via de chatbot contact gehad, zei dat we iets met de setup knop moesten dien, maar die zit niet eens op de afstandsbediening. 

Postcode 7261. 
Gister programma was Gordon oorlog in de keuken deed het wel. 
Nu is het programma Alarmcentrale en doet hier niet meer.

 

Reputatie 2

Ook weer last momenteel is de bevers bezig op rtl5 zonder geluid. En opeens werkt het weer! Dat was helaas van hele korte duur, nu weer geen geluid.

Ook weer last momenteel is de bevers bezig op rtl5 zonder geluid. En opeens werkt het weer! Dat was helaas van hele korte duur, nu weer geen geluid.

Wij hebben nu momenteel wel geluid, zolang we maar niet veranderen van zender. 

Nog steeds geluid rtl 5 postcode 5665

 

Hi allemaal, naar aanleiding van de tv-meeting heb ik te horen gekregen dat er vannacht een fix is geweest die dit probleem verholpen zou moeten hebben! Kunnen jullie testen of het sinds vanochtend weer werkt? Heb jij vanochtend nog getest of dit werkt @Leo5A? Ik hoor het heel graag.

Mocht het toch nog spelen, dan wil ik vragen of jullie hier concrete voorbeelden van door kunnen zetten. Hiermee bedoel ik of de programma's van RTL 5 dan doorgezet kunnen worden inclusief de datum en het tijdstip waarop dit probleem wordt ervaren. Heel erg bedankt alvast!

 

5664  1 dag geluid gehad (gisteren)  nu 25-4  18.32   lego masters geen geluid. TVbox,  en in de app speelt hij versnelt af zonder geluid.