Beantwoord

rtl 5 heeft geen geluid


Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

icon

Beste antwoord door soepkip67 29 June 2022, 15:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

70 reacties

Reputatie 1

We hebben weer geen geluid bij rtl5,andere zenders wel

gister werkte het normaal

postcode 1338

Zelfde probleem is weer terug. Tijd om het structureel op te lossen en niet te doen alsof met een 'fix'.

hier het zelfde geen geluid rtl5  ook de tv app rtl5   werkt niet   de rest wel   postcode 1275

Reputatie 7

[Update] 26-6 16:30

Ik ontvang meerdere signalen dat meerdere klanten hier last van hebben. Ik heb het direct onder de aandacht gebracht bij onze techneuten. Ik wil wel de verwachting temperen dat er vandaag nog verandering gaat komen. Je kunt de status in dit topic van de Comunity in de gaten houden.

[Update] 26-6 16:30

Ik ontvang meerdere signalen dat meerdere klanten hier last van hebben. Ik heb het direct onder de aandacht gebracht bij onze techneuten. Ik wil wel de verwachting temperen dat er vandaag nog verandering gaat komen. Je kunt de status in dit topic van de Comunity in de gaten houden.

Erg vervelend is het wel. Dit duurt al zolang.. 

Hier ook wederom geen geluid. Postcode 5302TJ.

 

Hoe lang gaat dit nog duren gewoon echt heel slecht dat we al zo lang moeten wachten !!!! Tmobile lost dit gewoon op !!!!

Reputatie 5

Ook hier al dagen lang nog steeds geen geluid RTL5 postcode 5643
(alles is herstart)
 

Hi @MartinB68, wat super dat het weer werkt! Merci voor het aangeven en veel kijk-plezier. Dat blijft altijd verslavend he, Tell Sell haha. 

Helaas… Het geluid is weer verdwenen...

Ook hier geen geluid bij rtl5.  Postcode 5961

Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

RTL5 heeft wel geluid maar loopt totaal niet synchroom met programma. Daarnaast staat het beeld vaak lange tijden stil, Postcode 1363

Reputatie 7

Hi allemaal, heel erg bedankt voor al jullie aanvullingen! Mijn collega's zijn opnieuw de boel volop aan het onderzoeken, om dit zo snel mogelijk definitief te verhelpen. Zodra hier updates over binnenkomen, dan zijn jullie de eerste die het hier horen. Excuses voor het ongemak! 

Ook hier geen geluid bij RTL 5 en op de TV app geen beeld bij RTL 5?

Postcode 1275, ben benieuwd...

Gaat weer lekker nog steeds geen geluid en als er geluid is klopt er geen biet van en tv app vergeet het maar die doet het ok niet .Gaat veel te lang duren zo wat een bagger bende bij t-mobiel thuis

Met regelmaat geen geluid bij RTL 5. 27-06-2022 20;30. Opsporing.nl   Regio Eindhoven

Ook hier geen geluid bij rtl5

 

Dit duurt gewoon te lang. Via de TV en via de app nog steeds geen geluid. Almere

Reputatie 1

Ook hier geen geluid op RTL5, 6601.

Bij ons precies het zelfde probleem

 

Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

Op mijn tablet heb ik wel geluid maar op de tv niet op de RTL 5 zender. 
poging om op alle apparaten de spanning af te koppelen heeft geen zin.

Storing sinds 27-6 in de avond na overschakelen van sbs 6 naar rtl 5 postcode 5623

Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

Op mijn tablet heb ik wel geluid maar op de tv niet op de RTL 5 zender. 
poging om op alle apparaten de spanning af te koppelen heeft geen zin.

Storing sinds 27-6 in de avond na overschakelen van sbs 6 naar rtl 5 postcode 5623

Oh ja zojuist gekeken wanneer de zender 2 min en 15 sec aanstaat is er geluid wat ook die tijd achter loopt 

Reputatie 7

Hi allemaal, graag geef ik een korte update! Het issue leek gisteren te zijn opgelost, maar het blijkt dat het inderdaad toch nog steeds speelt. Ik vind het super rot dat jullie hier nog steeds last van hebben. Er wordt nog steeds volop gewerkt aan de eindfix en ik hoop dat ik hier snel meer over kan vertellen. Er zijn gelukkig genoeg voorbeelden verzameld, dus die zijn niet meer nodig. 

Ja werkt inderdaad nogsteeds niet.

En 8918 leeuwarden, geen geluid op amino, of op de app

Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

Hier postcode 5509 al dagen geen geluid of slecht gesynchroniseerd geluid op RTL5