Beantwoord

rtl 5 heeft geen geluid


Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

icon

Beste antwoord door soepkip67 29 June 2022, 15:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

70 reacties

Hi allemaal, graag geef ik een korte update! Het issue leek gisteren te zijn opgelost, maar het blijkt dat het inderdaad toch nog steeds speelt. Ik vind het super rot dat jullie hier nog steeds last van hebben. Er wordt nog steeds volop gewerkt aan de eindfix en ik hoop dat ik hier snel meer over kan vertellen. Er zijn gelukkig genoeg voorbeelden verzameld, dus die zijn niet meer nodig. 

Ook hier geen geluid op RTL5, 5469VA

Reputatie 7
Badge +1

Als ik alle meldingen zo bekijk doet het probleem zich alleen voor bij het nieuwe platform, heb net RTL 5 maar eens opgezet en alles werkt perfect ook het geluid, en even met de gids aan het terug kijken naar 112 ook dat werkt zo als het hoort.

 

Ook hier geen geluid bij RTL 5 en op de TV app geen beeld bij RTL 5?

Postcode 1275, ben benieuwd...

Ook hier op de TV app geen beeld en ook geen geluid

Reputatie 3

Als ik alle meldingen zo bekijk doet het probleem zich alleen voor bij het nieuwe platform, heb net RTL 5 maar eens opgezet en alles werkt perfect ook het geluid, en even met de gids aan het terug kijken naar 112 ook dat werkt zo als het hoort.

 

Via STB of de app op je TV? 

Reputatie 7
Badge +1

Dat is via de STB, in een app geloof ik niet zo zeer zeker niet voor op de tv bovendien heeft T-Mobile geen app voor het merk tv welke ik prefereer namelijk Panasonic.

Een app is in mijn beleving leuk voor op een tablet of smartphone, desnoods met een Google tv of Apple tv op een kleine slaapkamer tv.

P.S. zit momenteel (nog) op het oude platform, vandaar geen last van bovenstaande issues 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik heb heel goed nieuws op deze zonnige dag! De issues met het geluid op RTL 5 zijn definitief gefixt. Mocht je dit nog niet ervaren, dan wil ik vragen om een powerflip uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Ik hoor graag of jullie allemaal weer probleemvrij zijn! 😁

Dus niet 😐 hier hier net de powerflip gedaan zoals beschreven hier boven  nog steeds na een paar minuten wel geluid maar loopt nog steeds niet synchroon app hapert ook nog steeds postcode 5665 duurt wel erg lang en zwaar irritant !!!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lisa ,

Hier werkt het helaas ook niet. Net de powerflip uitgevoerd, wel beeld geen geluid.
Postcode gebied 3864

Reputatie 7

Hi @Dennis Wuyts en @soepkip67, graag wil ik vragen of jullie dit nog steeds ervaren? Mijn collega gaf aan dat het soms even duurt voordat de eindfix volledig is uitgerold en dat het soms even kan duren voordat je dit ervaart. Als dit einde dag bij jullie nog niet het geval is, dan ga ik dit meteen doorspelen naar mijn collega. Ik hoor het graag, merci! 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Lisa ,

Heb net weer gekeken en op het moment dat ik RTL5 aanzette, was er geen geluid en plotseling wel.
Na wat zappen en weer terug naar RTL5 wel gewoon geluid en beeld.👌
Het lijkt hier dus nu ook gewoon te werken. Mochten er toch weer problemen met het geluid optreden laat ik het weer weten.

 

Oplossing: Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je herstelmelding @soepkip67! 😊👍 

Hoe zit het bij de andere users? @Dennis Wuyts, @marliesc en @AandJ bijvoorbeeld: hebben jullie weer geluid op RTL5?

Ja ik heb weer geluid. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

@marliesc Yes top, dank voor je snelle reactie! 😄

Hi allemaal, ik heb heel goed nieuws op deze zonnige dag! De issues met het geluid op RTL 5 zijn definitief gefixt. Mocht je dit nog niet ervaren, dan wil ik vragen om een powerflip uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Ik hoor graag of jullie allemaal weer probleemvrij zijn! 😁

Super  tot nog toe werkt het weer wel jammer dat het zolang heeft geduurd 

Super dat het weer werkt jammer dat het Zolang heeft geduurd.

Reputatie 1

Doet 't weer, bedankt voor de melding. 

heb ook weer geluid rt5 en tv app   rtl5   werkt ook weer

Reputatie 7

Yay, heel fijn om te lezen dat het bij jullie ook weer goed werkt @Ocarinafm, @Hedjo64, @Ferry Smid en @kees1965. Heel veel kijk-plezier! 🎈

Goedemorgen hier ook weer geluid en app werkt ook weer !!!

Reputatie 7

Yes, perfect @Dennis Wuyts en merci dat je dit ook hier aangeeft! 🎊