Beantwoord

RTL XL wel of niet?

  • 10 February 2017
  • 5 reacties
  • 1603 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb van 2 verschillende mensen een ander verhaal gehoord. De één zegt dat er RTL XL is en de ander zegt dat er GEEN RTL XL is (met foto als bewijs). Nu zou ik graag van jullie willen weten wat het nu is. Mocht het er nu niet op zitten, komt deze dan wel? (op welk termijn)
icon

Beste antwoord door Pilovali 10 February 2017, 16:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Zie deze post van Sander 😉
Zet het antwoord toch ook even hier, dan staat het er gelijk bij en hoeven mensen niet door te klikken. Dit is geen spam bericht maar gewoon het antwoord op mijn vraag.

-RTL XL Dit zit niet bij Thuis inbegrepen. Je kunt wel afzonderlijke RTL programma's terugzien via Video On Demand (tegen betaling). Je kunt uiteraard ook zelf via een smart TV in de RTL XL app programma's terugkijken.
Reputatie 3
Zo ziet mijn scher er nu uit. RTL zenders zijn er niet bij.
Zeer kleurrijk scherm 😉 Video on-demand is zeer beperkt
Mocht er intresse zijn in meer schem afbeeldineg kan ik deze wel maken hoor.

Reputatie 3
RTL programma's zijn nergens te vinden ook niet in On-demand. hier nog wat scherm beelden met de meest recente films, en alle series. Nou volgens mij ben je snel uitgekeken:D
@dRichardK

Ik heb inmiddels begrepen dat er geen RTL XL is en dat video On demand ook niet echt heel veel is. Tenminste, je moet je er niet veel van voorstellen. Goed, Ziggo is natuurlijk al jaren bezig en T-Mobile Thuis moet je nog even de tijd gunnen. Wie weet komt het allemaal nog wel goed en komen er straks meer films en hebben we een top product in huis.

Een screenshot hoe het menu eruit ziet of hoe je beeld eruit ziet als je zapt (of de gids) maar in programmeren van programma is ook leuk om te zien.

Reageer