Beantwoord

Samsung freestyle beamer.

  • 7 April 2022
  • 6 reacties
  • 297 Bekeken

Goedemiddag, wij hebben sinds deze week de Samsung Freestyle beamer. We kijken uiteraard via WiFi en hebben de T mobile tv app geïnstalleerd. Het is echter niet mogelijk de app te openen. Het beeld wordt zwart en verder gebeurt er niks. Volgens Samsung wordt de T mobile app niet ondersteund voor de Freestyle beamer... Heeft iemand hier ook ervaring mee of weet een oplossing?

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Lisa 12 April 2022, 15:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

In dit filmje geeft David van Bright zijn mening over de Samsung beamer, hij is er niet bepaald van onder de indruk.

Reputatie 7
Badge +14

@BeMu  Dat was de vraag toch niet van @Jeroenvdven.

Jeroen ik had er nog nooit van gehoord. Hopelijk kan iemand je helpen. 
ik kijk Tv via Google TV - Multimediaspeler - 4K.

Heb je de beamer speciaal hiervoor gekocht? 

Hoi Cris Tien, dank voor je reactie. Nee we hebben hem nog niet gekocht. We hebben hem afgelopen dinsdag thuis gekregen en hebben hem 2 weken op proef. Maar als we geen tv kunnen kijken gaat hij retour ben ik bang...

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben bang dat de App niet ondersteund wordt bij de Tizen OS versie van de beamer. Maar dat weet @Lisa of @Hans-Juriën beter 😀

Reputatie 7

Hi @Jeroenvdven, top dat je hier aanklopt! Kan je aangeven van welk bouwjaar de Samsung Freestyle beamer is? Ook wil ik aan je vragen om de App eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Opent de App dan wel? Ik heb voor je nagevraagd of de App wordt ondersteund bij de beamer. Zodra ik hier een antwoord heb op, dan laat ik dat aan je weten. Ik durf dit zelf namelijk niet met zekerheid te zeggen! 😊

Reputatie 7

Hi @Jeroenvdven, ik wil je graag laten weten dat ik een reactie heb gekregen van mijn collega! De App wordt jammer genoeg niet ondersteund bij de beamer, sorry. Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt, want ik help je met alle liefde!